Skip to main content

Kan nu niet een telefoongesprek voeren via het mobiele netwerk op postcode 1784RX.

Het gaat met verschillende toestellen niet (sony xperia zx2 compact, samsungs10e & google pixel 4a)

Alle toestellen hebben kpn sim.

Alle netwerkinstelling doorlopen en gecontroleerd. Bereik is tussen de 2 streepjes en vol bereik.

Alleen af en toe bij 2g-only verbinding kan er een gesprek worden gevoerd.

Verbinding om te bellen komt tot stand om daarna verbroken te worden of niet verstaanbaar te zijn.

Op de dataverbinding zijn geen merkbare problemen.

 

Er is hier eerder melding van gemaakt en het zou in de toekomst beter worden.

Nu is op 28-10-2020 aan het mobiele netwerk gewerkt in de buurt.

Weet niet of dit invloed heeft gehad?

 

Momenteel met thuiswerk is het niet werkbaar thuis om telefoongesprekken te voeren via KPN. En er zijn geen alternatieven beschikbaar.

Hallo @Vegchelen, bedankt voor je bericht. Ik wil je allereerst aanraden om onze dekkingskaart te bekijken om te zien hoe het bereik op jouw adres is. Is de dekking volgens de kaart toereikend, dan kan een nieuwe simkaart misschien helpen. Je kunt deze eenvoudig zelf aanvragen via MijnKPN.


Dekking is niet optimaal, dat is bekend. 

Maar het is slechter geworden. 

Nieuwe simkaart voor 4 toestellen waarvan 2 zakelijke lijkt mij ook niet de oplossing. Aangezien het probleem op alle toestellen is. 


Jammer dat de dekking slecht is geworden. Als nieuwe simkaarten geen optie zijn, dan kan ik dit alleen nog doorzetten naar onze technische dienst. Zij kunnen dan naar het netwerk kijken. Ik doe dit graag, maar heb dan wel wat meer informatie van je nodig. Wil je je forumprofiel aanvullen met je geboortedatum, klantnummer en merk & type toestel? Kan je daarnaast aangeven tot wanneer het wel goed werkte? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje wanneer je dit hebt gedaan, dan kan ik voor je aan de slag.


Heb forumprofiel aangevuld. 

Problemen zijn al langer dan een jaar. 

Sinds oktober weer wat meer telefoongesprekken gevoerd en toen viel het weer erg op dat het zeer moeilijk is om een goede verbinding te krijgen. 

 

En het is met meerdere toestellen met hun eigen SIMs. 


Bedankt voor de toelichting. Ik heb het doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij zullen hier verder naar kijken. Mijn collega's streven ernaar om binnen tien werkdagen contact met jou op te nemen, maar houd er rekening mee dat dit langer kan duren in verband met drukte.