Skip to main content

Ik heb het al vaak voorbij zien komen, maar ook bij mij werkt de verificatiemail niet, in ieder geval niet van PayPal…

Ik heb een nieuw toestel, maar als ik mijn sim kaart in mijn oude toestel stop, werkt het ook niet… Is dit iets wat (bij de KPN) gedeblokkeerd moet worden of zo?

Het enige wat werkt is een andere optie kiezen en dan laten bellen, maar dat is niet gewenst om elke keer te doen.

 

Edit: het werkt wel bij de website van mijn hypotheekverstrekker

Hoi @bnwgraaf en bedankt voor jouw bericht. 

Ik ben dit probleem ook tegen gekomen maar helaas nog niet de kans gehad om dit uit te laten zoeken. Bij ons hoeft er niet iets gedeblokkeerd te worden: je ontvangt SMS berichten allemaal wel of helemaal niet. Je hebt de keuze om via ons of Payinfo betaalde SMS diensten te (de)blokkeren, maar daar vallen verificatie per SMS berichten niet onder.

Ik wil dit graag voorleggen bij onze technische dienst. Wil jij jouw profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Postcode en huisnummer
  • Mobiel nummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
  • Type toestel
  • Het liefst ook een datum en tijdstip waarop je een verificatiecode bij PayPal opgevraagd hebt, maar niet ontvangen hebt

Je kunt het kopje “Persoonlijke opmerkingen” gebruiken voor de extra informatie. De ingevulde gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Geef je hier een seintje als je de gegevens ingevuld hebt?


Dank je voor je reactie.

Ik heb de gegevens aangevuld en vanavond weer een poging gedaan. Het tijdstip heb ik bij de opmerkingen in mijn profiel gezet.


Super, hartelijk dank voor je medewerking. Ik heb bij deze een melding geregistreerd bij onze technische dienst en zij zullen jou binnen 10 werkdagen een terugkoppeling geven. Laat je het hier weten als je een terugkoppeling gehad hebt? Ben benieuwd naar de uitkomst!


Dank je!

En zal ik doen.

Mvg