Skip to main content

beste…

Ik kreeg een mail, dat er gratis bij een abonnement 5 Gig bijkomt.

Dit vanwege trouwe klant zijn.
Het vreemde vind ik, dat dit maar om 1 abonnement gaat terwijl er onder mijn naam 4 abonnementen zijn. Jullie hebben daarvoor het abonnement uitgekozen, die het duurste is en met de meeste MB's n.l. 20 Gig. Het is het is niet eens het oudste abonnement, maar het derde abonnement kwa tijd. Waar komt de keuze dus vandaan  en waarom niet alle abonnementen? Het oudste abonnement  nummer heb ik al sinds het volgens mij NMT verbinding. Ik gebruikte het nummer al op de toenmalige moderne oproep pieper.Dat is volgens mij al ruim 30 jaar. Dus uw keuze voor het nummer *********96  in relatie tot trouwe klant verbaasd mij hevig. Zeker omdat ik ook 3 in 1 van KPN al heel lang heb. Kun u daar enige uitleg over geven?

Ik raad je aan om de telefoonnummers weg te halen voordat er misbruik van wordt gemaakt. 


Hi @marten1953! Zou je kunnen aangeven wanneer je die communicatie hebt gehad? Ik zie namelijk nog niet bij een van de nummers 5GB extra data staan. Wel zie ik dat een van de nummers sindskort 5G heeft. Zou het kunnen zijn dat dit de wijziging is die je gezien hebt?


Er zijn meer mensen die er data bij krijgen. Wie wel en wie niet, daar is (nog) niet veel lijn in te ondekken. En hoeveel je er dan bij krijgt ook niet. Ik krijg sterk de indruk dat het gewoon een loterij is.

Pas was hier iemand met 5 GB data abonnement voor 18 euro per maand. Die kreeg er 25 GB bij 😱 die heeft nu 30 GB voor 18 euro. Een nieuwe klant kan dat niet eens afsluiten. 


Het zijn de oudere abonnementen die er extra data bij krijgen zodat ze weer een beetje in lijn komen met de nieuwere abonnementen.


Je antwoord klopt niet. Het nieuwste abonnement van 4 abonnementen ij ons thuis kreeg de extra 5 Gig terwijl die al 20 Gig heeft. De andere 3 kwamen niet in aanmerking. Het ging alleen over Husler abonnementen


Je antwoord klopt niet. Het nieuwste abonnement van 4 abonnementen ij ons thuis kreeg de extra 5 Gig terwijl die al 20 Gig heeft. De andere 3 kwamen niet in aanmerking. Het ging alleen over Husler abonnementen

Zoals ik al zei dus, het lijkt wel een loterij. Er is geen touw aan vast te knopen...