Skip to main content

Toen ik mijn telefoon heb besteld was de actie dat je via samsung oordopjes kon bestellen gratis. Dit heb ik natuurlijk gedaan zoals aangegeven was. Ik zou een bevestigingsmail krijgen.. Helaas heb ik deze nooit gekregen. en hoor ik hier niks meer van,, zijn er meer mensen waarbij dit gebeurd is of ben ik de enige? het is inmiddels al zeker meer dan 2 of zelfs 3 weken geleden.. als er meer mensen zijn hoe hebben jullie dit dan opgelost? 

Welkom op ons forum @xjoellexx. Deze vraag gaat specifiek om een actie vanuit Samsung. Wat je het beste kunt doen is even contact opnemen met Samsung zelf. Je kunt hiervoor inloggen in je persoonlijke Samsung pagina en daar je vraag neerleggen.

 


Goeiedag

Ik heb van de week ook al een bericht gestuurd maar geen reactie  gehad. Dus  ik probeer het nu via hier. Ik zie overal dat je gratis oordopjes krijgt bij aanschaf van een s21. Nou heb ik deze vorige weer bij mij abonnement  verlenging genomen maar dit is mij niet gemeld. Is er nog een optie om toch ook deze oordopjes te krijgen want vind dit toch  best  een beetje jammer.


Goeiedag

Ik heb van de week ook al een bericht gestuurd maar geen reactie  gehad. Dus  ik probeer het nu via hier. Ik zie overal dat je gratis oordopjes krijgt bij aanschaf van een s21. Nou heb ik deze vorige weer bij mij abonnement  verlenging genomen maar dit is mij niet gemeld. Is er nog een optie om toch ook deze oordopjes te krijgen want vind dit toch  best  een beetje jammer.

Dit zijn altijd acties met een bepaalde looptijd. Is de actie afgelopen en bestel je hem net een week later, dan krijg je ze dus niet.


Hallo @Cherin Dit zijn vrijwel altijd promotie acties van een fabrikant, die gedurende een beperkte tijd lopen. De uitvoering ligt dan ook bij Samsung en die bepaalt ook de voorwaarden. KPN niet, die verwijst de klant op de website voor verdere afhandeling naar de fabrikant.

Wanneer heb je de S21 gekocht en welke uitvoering precies? Er zijn (waren) twee acties de laatste tijd.

  1. Ontvang €100 retour bij aankoop van een Galaxy S21+ of Galaxy S21 Ultra
    van 22-03-2021 t/m 05-04-2021, registreren nog mogelijk t/m 25-04-2021.
    https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=MZJPUQR79LG5X

  2. Ontvang de Galaxy Buds Pro bij aankoop van een Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra
    van 06-04-2021 t/m 02-05-2021, registreren mogelijk t/m 06-06-2021.
    https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N9ZYFN6QFZB7V

Volg de link naar de actie die voor jou van toepassing is.