Skip to main content

Mobiel contract aangepast per 15-02-2022 heb toen meteen mb's erbij gekregen, maar per 01-03-2022 geen 10 GB maar 714 mb hoe kan dat.

MB's krijg je erbij per factuurdatum, als je tussen 2 data door iets aanpast krijg je naar rato en per de eerstvolgende factuurdatum weer de volle mep. Op de factuurspecificatie kun je op blad 2 alles in detail terugvinden.

 


Dank u voor het antwoord, ik heb op 05-02-2022 volgens mij meteen MB's erbij gekregen, ik meen ongeveer de helft van de 10Gb, daar was aan het einde van de maand nog ongeveer 3000 Mb van over, met de start van de nieuwe maand is het saldo in eens 715 Mb. Krijg ik dus per 15-03-2021 de volle mep van 10 Gb? als niet dan heb ik in de maand Maart te kort.


MB's die overblijven aan het einde van de factuurperiode ben je kwijt. Als jouw factuurdatum van je mobiele factuur altijd op de 15e is, krijg je per de 15e weer je nieuwe bundel en ben je de overgebleven bundel van de vorige periode weer kwijt.

Als je tekort denkt te komen kun je aanvullende bundels bijkopen.


Ok, bedankt alsnog voor uw reactie


Als je in de app kijkt, dan staat er volgens mij ook bij hoelang ze nog geldig zijn. Er staat dan onder: "Nog x dagen geldig". Daarna krijg je nieuwe data.


Nee, dat zie ik niet in de app, daar staat dat ik 75 MB verbruikt heb en nog 714 MB over. Verder staat er dat mijn contract geldig is tot 15-02-2024

 


Ik heb even op de laptop in mijn kpn gekeken, daar staat 75/714 verbruikt en daar onder staat 0 dagen resterend 639 MB te goed.


Sinds vanmorgen staan de 10 GB's erop, dank je wel voor de reacties.

 


Sinds vanmorgen staan de 10 GB's erop, dank je wel voor de reacties.

 

Graag gedaan, uiteraard.:relaxed: