Skip to main content

(4G) Al weken lang in de wijk zuiderburen Leeuwarden 8939 geen bereik in huis. Buiten het huis 1 streepje. Oorzaak antennemastkast staat in het water. Met andere woorden kapot. Geen prioriteit. Gaat nog tijden duren. Antenne van de wijk doet het niet. Hoop frustratie. Enige lichtpuntje Wifi bellen lukt wel.

Nu zonder die frustratie op de camping. En ja, zeker ook met een boek.  Doet al 2 dagen de itv app het niet meer. Sorry dit ..sorry dat...code 500..geen dodenherdenking.. uiteindelijk via npo app (gratis) prima beeld. 

Dan maar bellend met de buren. Want hier op de camping 4G te over...Hoor ik dat de gsm bellers., welke blijkbaar genoeg klagen in de wijk financieel gecompenseerd worden.

Ik krijg geen compensatie. Laat staan een brief dat de antennemast apparatuur onder water staat...al jaren trouw lid KPN. Blijkbaar lijkt het toch steeds maar weer dat het gaat om het aantal poppetjes met een abbo. I.p.v klantgericht kwaliteit handhaven.

En ga me nu niet vragen via de reply wat het probleem precies is wln wanneer ontstaan en kots kots ik kijk even met u mee....want het probleem is blijkbaar uitgebreid bekend.

Ben je even uit die ellende, kan je op een andere locatie weer geen gebruik maken van itv....bah. jammer.

 

Hoi @Reinko, welkom terug op het forum.  Wat naar dat het mobiele bereik zo slecht is op je thuisadres. Wel goed dat de oorzaak van het probleem bekend is. Ook al is nog niet duidelijk wanneer dit dan verholpen zal zijn. Wat betreft eventuele compensatie voor de tussenliggende periode, daarvoor raad ik je toch aan om te bellen (0800-0402, gratis). Je kunt dan doorverbonden worden met de technische afdeling. Die kan zowel kijken of er al meer bekend is over wanneer het probleem verholpen wordt, en of er compensatie op je abonnement mogelijk is. 

 

Wat betreft tv kijken, daar hadden we storing mee. Dit is inmiddels ook al verholpen, dus tv kijken zou weer moeten kunnen 🙂


Vandaag thuis na een week vakantie met gelukkig niet te veel itv. Ik zal de klantenservice bellen. 

 


Al weken lang in de wijk zuiderburen Leeuwarden 8939 geen bereik in huis.

In huis maak ik helemaal geen gebruik van 4G. ALLES gaat via wifi, inclusief bellen/sms dus.

Zet '’Bellen via wifi'’ aan op je telefoon. Dan kan de 4G verzuipen maar werkt het thuis wel.