Skip to main content

Voorheen kon ik alle facturen terugvinden in mijnkpn. Maar nu zie ik dat historie niet verder gaat dan een jaar?!

Ik heb al gebeld met de klanten service en die zegt gewoon dat er maar 20 maanden bewaard wordt. Heel raar wat het vice telefoon systeem vraagt eerst of je facturen van 20 maanden of ouder wilt hebben, in geval 1 wordt je naar mijnkpn verwesen (hier staan er dus maar 12 ipv 20) voor facturen ouder dan 20 maanden kan je iemand aan de telefoonkrijgen. Deze zegt dan dat ze niet meer kunnen zien dan 20 maanden.

Ik geloof dat ieder bedrijf een administratie moet 7-10 beware, dus hoe kan het dat er niets wordt bewaard.

ik heb de facturen juli t/m november 2020 nodig en neem aan dat er WEL iemand is die weet hoe te doen is.

Alvast dank!

U heeft ze over de mail ontvangen. Nu krijgt u ze mogelijk niet meer over de mail, maar in 2020 kreeg u ze nog wel over de mail. Gewoon als bijlage.

Een KPN medewerker hier op het forum zal ze wel naar u toe kunnen sturen. Even geduld dus voordat er hier 1 reageert.


Ik weet dat ik ze per mail heb ontvangen toentertijd. Helaas weggegaan bij gmail (enige tijd geleden) en er is een hoop misgegaan bij de migratie. Blijft het feit dat een factuur van 2 jaar geleden gewoon op te vragen moet zijn.

Ik wacht even af.


Ik weet dat ik ze per mail heb ontvangen toentertijd. Helaas weggegaan bij gmail (enige tijd geleden) en er is een hoop misgegaan bij de migratie. Blijft het feit dat een factuur van 2 jaar geleden gewoon op te vragen moet zijn.

Ik wacht even af.

Gewoon in het vervolg de mails opslaan op je computer, dus niet in het mail-pakket en belangrijke mail uitprinten.

 


Goedemorgen @Kevin hoppenbrouwers :)

 

Zeker, ik kan er alsnog voor zorgen dat jij de facturen van juli 2020 tot november 2020 ontvangt! Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik er mee aan de slag gaan en er voor zorgen dat je de gewenste facturen dus alsnog ontvangt!


Hey @Kevin hoppenbrouwers , ik heb helaas niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd of je mijn hulp nog nodig hebt bij de facturen die je wenst te ontvangen!Â