Skip to main content

Beste forumleden,

 

Ik had vroeger een Telfort abonnement en ben dus niet zo lang geleden over gezet naar en KPN abonnement. Op zich ging dit prima. Ik had iedere maand een internetbundel van 5175MB (rare hoeveelheid maar soit).

 

Per deze maand heb ik opeens maar 4000MB?

 

Ik heb geen idee hoe dit kan. Ik hoop dat het weer aangepast kan worden, want hoewel ik best tevreden was word ik door dit soort grappen wel echt naar andere provider toe gedreven.

Is er misschien naar rato een x aantal mb's gegevens zodat de factuur periode gaat lopen zoals zij dit bij KPN graag zien?


Goede suggestie Jeroen, maar zoals alle maanden is de nieuwe bundel ingegaan op de 15e. De bundel "duurt" 30 dagen, dus het lijkt dat de volgende bundel dus ook weer op de 15e in zal gaan.

 

Dat is het dus niet.


Ik heb de klantenservice gesproken en de teller stond vorige maand ruimer omdat ik wat had meegenomen van de maand ervoor. Nu was dat niet het geval en had ik dus minder MB's te besteden. :see_no_evil: My bad…

 

Dank voor de reactie.


U heeft een abbonement van 4000mb. Ach we maken allemaal fouten. Fijn dat u nog een terugkoppeling geeft.