Skip to main content

Kan ik mijn lopende Sim only contract openbreken voor contract met toestel? En zo niet, ik heb nog drie Sim only contracten aangevraagd die nog niet zijn ingegaan. Is het dan wel mogelijk een van deze te wijzigen naar contract met toestel?

 

Je kunt een telefoon ook gewoon zo kopen. Dat scheelt dan weer maandlasten. Maar is wel in 1 x even een uitgave. Een toestellening is niet verplicht.

Verder kun je bv één van die aanvragen nog annuleren. En nieuw inzetten met toestellening. Met toestel is te kort door de bocht. Het is eigenlijk de lening.

Denk wel hieraan.

Bij een lening vanaf € 250 of meer krijg je een BKR registratie. Dat kan tijdens de looptijd en een periode daarna zelfs voor een afwijziging van een hypotheek zorgen!

Dus als je van plan bent of denkt in de komende jaren een huis / apartement aan te schaffen…


Dank voor het snelle en duidelijke antwoord. Het gaat mij om de contracten. Ik ga geen lening aan en betaal de telefoon ineens. Dat scheelt een al met de gewoon aanschaf. 


Ik ga geen lening aan en betaal de telefoon ineens.

Die kun je nu gewoon in een winkel naar keuze aanschaffen. Aftikken bij de kassa.

Mijn advies om fysieke winkel te gebruiken. Bij Mediamarkt hebben ze een grote voorraad.


Nogmaals bedankt maar het gaat mij om de contracten. Daar wil ik graag antwoord op.


Heb ik ook uitgelegd. Behalve dan voor het lopende contract. Hier volledig ff:

Een lopend sim only contract kan na 3 maanden open gebroken voor een nieuw contract met toestel (kan je dan ook in 1 x betalen). Wel mits het contract ook als sim only is begonnen.

De andere, die nog niet lopen, kun je er één annuleren. Dan opnieuw contract afsluiten met toestel (in 1 x betalen kan dus ook).

Persoonlijk zou ik gewoon een winkel met telefoons binnenlopen en er eentje kopen.