Skip to main content
Beantwoord

Opgezegd via telefoon maar geen bevestiging

• July 10, 2021
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb m'n mobiele abonnement opgezegd maar geen bevestiging gekregen.

En nu?

Beste antwoord door Jose_

Hoi @Robbert001, welkom op het forum!

Wat jammer dat je hebt opgezegd! De bevestiging van de opzegging hoor je binnen 48 uur na opzegging wel te ontvangen. Heb je hem nog steeds niet? Dan raad ik je aan om nog eens te bellen zodat er gekeken kan worden of de opzegging wel goed is doorgekomen. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan mijn collega het nog eens voor je regelen. Je kunt ons bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 12, 2021

Hallo @Robbert001 ,

Zo'n bevestiging kan wel enkele werkdagen duren. 

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 12, 2021

Hoi @Robbert001, welkom op het forum!

Wat jammer dat je hebt opgezegd! De bevestiging van de opzegging hoor je binnen 48 uur na opzegging wel te ontvangen. Heb je hem nog steeds niet? Dan raad ik je aan om nog eens te bellen zodat er gekeken kan worden of de opzegging wel goed is doorgekomen. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan mijn collega het nog eens voor je regelen. Je kunt ons bereiken op het nummer 0800 0402 (gratis). Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.