Skip to main content

Stel. Ik bedoel stel je eens voor dat je op je account maarliefst3 of 4 samsung s10 ziet. Waar je er werkenlijk er maar 1 van in gebruik hebt. Zoals menig mens weet als je een abonement afsluit. En je laat hem naar je woonplek verzenden. Dan vraagt de bezorger bij het abbonement 1 dat je je eigen moet legentimeren. En bij een nieuw abbonement moet je als het goed is 1 cent pinnen ter vertificatie. Ik hoop dat U uw eigen in mijn positie zou kunnen verplaatsen. Je besteld dus je mobiel. Het gene wat je letterlijk officieel als afleverings bewijs van post nl krijgt. zie je als handtekening een v. oft op geen manier mijn handtekening. En dus ook nooit ontvangen product. Vergeet niet ik betaal het wel. Vervolgens je gaat naar kpn om dat voor te leggen. En word vervolgens van het kastje naar de muur gestuud dd.m.v kpn zegt dan moet je bij post nl zijn. En post nl zegt net het tegenover gestelde. Ondertussen krijg je echt een berg meldingen van ongeveer alle post bedrijven die er bestaan. Met dat er een bestelling onderweg is. incl track and trace. Maaaar U ontvangt niet 1 produckt. Dit zijn 1 van jammergenoeg meerdere dingen die me voorvalle. Wat ik bij deze vraag is hulp. U hoeft dat niet eens gratis te doen. Nee ik betaal U contant Als U hier me de weg weet te wijzen om dit op te gaan lossen. Ik kan U beloven dat U hier een leuk extra aan kan verdienen En zet ook me handtekening voor de evntle afgesproken afspraak. Dit gaat nu 1 maal niet geheel online. Want ik houd echt niet heel de tijd deze site in de gaten. Mocht U hier echt een riele sugestie voor hebben dan kan u me een sms versturen op ****. Dat nr heb ik zo ingesteld dat ik er alleen maar een sms op kan ontvangen. Dat nr is gewoon echt een abbonement maar van provider Simpel wat 10 euro in de maand kost. Het tel nr van me kpn abbonemen houd ik nog voor me eigen. Ik blijf nog even op deze site in de hoop op een positive reactie.

Ik begrijp hier niks van.


Als je echt voor 4 abonnementen inclusief telefoon bij KPN moet gaan betalen is er maar 1 weg, aangifte doen van fraude bij de politie.

Je gegevens zijn dan in handen van die oplichters gevallen en ben jij nu de spreekwoordelijke sjaak.


Hi @Bijnaam, wat een ellende zeg :slight_frown:

Ik schaar me volledig achter de reactie van @Doornekamp33, bij KPN ben je niet aan het juiste adres om dit uit te laten zoeken, hiervoor kan je wel bij de politie aankloppen. Heel veel succes!