Skip to main content

Hi allemaal, 

Zojuist de hele mobiele service pagina van KNP doorgelezen. Als ik gebeld word of ik probeer iemand te bellen is er geen connectie. Er staat failed of er is geen geluid aan de andere kant. Telefoon is van vliegtuigstand af, sim kaart heb ik er opnieuw ingedaan, telefoon aan en uit gedaan ook, er zijn geen storingen in de buurt en vanochtend deed de telefoon het gewoon. Ik kan geen nummer van een helpdesk vinden of een persoonlijke chat (echt balen KPN) want ik zou graag weer gesprekken voeren. Wie weet wat er aan de hand is? 
Alvast heel erg bedankt. 
 

Wat lastig dat het ineens niet meer (goed) werkt, zeg.

Het nummer van de helpdesk is, met je mobiel: 1200. Met een kpn simkaart zou dit ook automatisch in je lijst moeten staan onder “KPN Klantenservice”.

Vanaf een andere telefoon:

Algemeen: 0800-0402

Want bellen is in deze situatie het snelst. Een kpn-er op het forum duurt dag of langer.


Welkom bij ons op het forum @RBrand. Is het gelukt om contact op te nemen via een van de manieren die Peter noemde? Als dat niet zo is kijk ik natuurlijk ook graag met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Als het gelukt is via de genoemde opties is het ook fijn om te weten dat het gelukt is.