Skip to main content

In het verleden had ik een abonnement bij KPN, maar omdat ik enkele jaren geleden naar het buitenland vertrok is dit beëindigd en veranderd naar een prepaid abonnement. Helaas is het nummer (*******) geblokkeerd vanwege het niet gebruiken.

Is het mogelijk om deze weer te openen? De dame aan de telefoon zegt van niet omdat het waarschijnlijk al aan iemand anders gegeven is. Maar het nummer staat nog steeds in de MijnKPN app, als ik het nummer bel dan hoor ik dat het nummer niet bestaat of afgesloten is en als ik het probeer op te waarderen krijg ik de melding dat het account is opgeschort of geblokkeerd. Dus het lijkt erop dat het nummer niet bij iemand anders in gebruik is.

Is er een manier om toch nog aan het nummer te komen? Of om op zijn minst een sms te kunnen ontvangen? Mijn e-mailadres is namelijk geblokkeerd doordat iemand mij wilde hacken en ik kan dit alleen oplossen door een 4-cijferige code via sms op dit telefoonnummer.

Ik vind het geen probleem om hiervoor te betalen! Bij voorbaat dank.

Is er een manier om toch nog aan het nummer te komen? Of om op zijn minst een sms te kunnen ontvangen? Mijn e-mailadres is namelijk geblokkeerd doordat iemand mij wilde hacken en ik kan dit alleen oplossen door een 4-cijferige code via sms op dit telefoonnummer.

 

Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @rkorsou, welkom hier. 

Excuses voor de late reactie. Helaas is jouw topic even ertussendoor geschoten. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Helaas is het nummer definitief uit de lucht. Deze kan dus niet meer geactiveerd worden.  Ik kan er niet meer van maken. Hoop dat je toch een oplossing hebt kunnen vinden.