Skip to main content

Hoi KPN, 

Sinds een tijdje heb ik veel gemiste oproepen, terwijl ik geen inkomende oproep (beltoon) heb gehad. Als mensen kort daarna weer bellen komt die wel weer door. Dit is op verschillende plekken het geval, maar niet altijd. Ik heb op het moment wel een verbinding met het netwerk (2 streepjes bijv.) 

Ik heb een samsung S9 en woon in Bunschoten, zou u mij verder kunnen helpen?

Ik heb inmiddels mijn voicemail al uitgeschakeld omdat ik begreep dat dit ook een oorzaak kon zijn.

 


 


Heeft u bij bepaalde contacten ingesteld dat deze oproepen niet door mogen komen misschien?


Hoi jeroen, 

Dit is niet het geval. Ik noem voor het gemak maar even persoon A.

Persoon A kan de ene dag om 15.00u wel met mij bellen, de andere dag kan persoon A mij soms 5x niet bereiken en ontvang ik later zomaar in eens 5 gemiste oproepen. Dit is bij al mijn contacten het geval, dus ook personen B C enz.


kleine aanvulling. Ik heb niet storen alleen tussen 00.00u en 06.00u aanstaan, op deze tijden wordt ik overigens nooit gebeld


Gaat het om alleen de beltoon die je niet hoort of juist ook echt zien dat een oproep binnenkomt?


De hele oproep komt niet door zeg maar


U ziet in eens een sms met het bericht dat u een oproep heeft gemist. Misschien een keer netwerk instellingen resetten?

Anders een nieuwe simkaart proberen al staat er in dit topic niet of het de oplossing is bij een T-Mobile klant.

https://community.t-mobile.nl/overige-diensten-en-services-403/oproepen-komen-niet-binnen-296954


Mogelijk dat dit het probleem oplost, ik heb bellen via 4G uitgezet. Ik verwacht dat het probleem mogelihk is opgelost. Als dat niet het geval is post ik het hier. In ieder geval tot nu toe bedankt voor de hulp. Tevens heb ik alles watin het t-mobile topic werd gepost ook toegepast.


@ShadowNL Ik zie dat je al goed geholpen bent door @Jeroen Ruiter, bedankt Jeroen! Mocht het probleem inderdaad nog bestaan dan hoor ik het graag en gaan we zoeken naar een andere oplossing.