Skip to main content

Ik wil mijn contact inzien, waar is deze te vinden? Ook wanneer de afgelopen jaren mijn contract heb verlengd. Ik kan dat niet terug vinden in mijn mailbox.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Helene56 ,

Je kunt alleen schriftelijk je hele dossier opvragen van de laatste vijf jaar. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)
  • Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie.

 

  • Het dossier bevat de volgende gegevens:
  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

 


Waar kan ik mijn contract vinden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Waar kan ik mijn contract vinden?

Op de plek waar u het gelaten heeft toen u het kreeg bij het afsluiten 😉

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hahaha wat een dom antwoord zeg, zeker niks beter te doen.

graag een serieus antwoord

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Toch heeft Nick83 niet geheel ongelijk. Je krijgt het via e-mail. Die e-mail bewaar je natuurlijk… En je kunt ‘m ook nog printen. En als je dat gedaan hebt bewaar je die natuurlijk ook.

Terug te vinden in je e-mails dus. En tussen je papieren in de dossiermap “Kpn” of hoe je die ook genoemd hebt.

De gegevens van het contract (maar niet het letterlijke contract) staan ook in MijnKPN. Onder Producten → Mobiel → Abonnementsgegevens (abonnement, einddatum, verlengbaar per...)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Daar heb ik wat aan dank je, ik heb hem namelijk niet meer in mijn mail anders had ik de vraag niet gesteld.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@Helene56 

Zie mijn reactie van gisteren. (Bovenin dit topic) 

 


Hallo @Helene56 ,

Je kunt alleen schriftelijk je hele dossier opvragen van de laatste vijf jaar. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen
 

 

@Helene56 

Er zijn nu twee topics samengevoegd, maar heb je inmiddels een brief geschreven aan KPN? Zie de eerste reactie in dit topic. 


Ik heb inmiddels mijn dossier schriftelijk opgevraagd, in de brief staat van de laatste 7 jaar. Dat is de officiële bewaar data.

dus nu wacht ik geduldig af.

 

dank voor de reacties