Skip to main content

Hoi,

Mijn man en ik hebben ons contract van ons telefoon abonnement nodig voor een hypotheek aanvraag. We kunnen deze nergens vinden.

Ik heb ook geen ordernummer meer dus kan hem ook niet opzoeken op mijn bestelling

Kunnen jullie dit mailen?

Groetjes Evelien


admin: eigen topic aangemaakt.

Hoi,

Mijn man en ik hebben ons contract van ons telefoon abonnement nodig voor een hypotheek aanvraag. We kunnen deze nergens vinden.

Ik heb ook geen ordernummer meer dus kan hem ook niet opzoeken op mijn bestelling

Kunnen jullie dit mailen?

Groetjes Evelien

Vul even je profiel aan en hij zal worden opgestuurd door een moderator. Mocht het acuut zijn wat ik voor een hypotheek kan voorstellen is het misschien handiger om te bellen met 0800-0402. 


Hallo @Evelien1986, als jouw gegevens erbij pak, zie ik dat er recent contact is geweest met de klantenservice. Ben je daarmee goed geholpen of heb je nog vragen? 


Dat klopt, helaas hebben ze alleen mijn contract niet kunnen vinden. Mocht die alsnog gevonden  kunnen worden? Zou ik die heel graag ontvangen per mail


Ik zie dat het laatste contract dat je bent aangegaan in 2020 via een externe verkoper is gegaan @Evelien1986 KPN bewaard daar verder geen kopieën van. Als het goed is dat destijds gegaan via BelSimpel. Zij kunnen jou normaal gezien aan een kopie kunnen helpen. 


Ohja dat klopt, dankjewel ga ik het daar opvragenÂ