Skip to main content

Beste KPN,

Kunnen jullie voor mij al mijn oude facturen (vanaf dat ik klant ben bij jullie) inclusief de aankoop overeenkomsten/bewijzenvan de telefoons (gaat hoofdzakelijk daar om) voor mij uit de oude doos zoeken en naar mij doormailen?

Alvast super bedankt!

 

Met vriendelijke groeten,

Jordy

Hallo @Jvdborg binnen bepaalde (tijd)grenzen kunnen de moderators de facturen nog terughalen, maar als het gaat om je hele geschiedenis bij KPN zal het uitdraaien op een aanvraag van je dossier.

 

Je kunt je dossier opvragen, maar dat moet wel per brief. Het werkt als volgt: 

Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen

In dit verzoek dient je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
  • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

(bron: KPN moderator in eerder topic)


@RBxx bedankt voor je snelle reactie! Ik had inderdaad al gezocht binnen dit forum maar helaas met negatief resultaat, vandaar mijn vraag los op dit forum. 
Ik ga direct de brief in orde maken en versturen, hoop dat ik er snel reactie op krijg. Kan namelijk de oude telefoonkosten terug declareren, altijd mooi meegenomen :yum: .

Nogmaals bedankt :thumbsup_tone2:

Groeten,
Jordy


Hi @Jvdborg, welkom op het Forum! Ik zie dat je inmiddels al geholpen bent door onze Ruud. Hartstikke fijn! Het duurt even, omdat het via de post gaat. Maar uiteindelijk zou je dan alles wat we hier nog van hebben moeten ontvangen. 

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!


Reageer