Skip to main content

Ik wil KPN vast laten weten dat ik op de einddatum van mijn mobiele abonnement alle KPN diensten opzeg. Dus mobiele telefonie, internet en tv. Dit is het gevolg van zeer slechte service van KPN! Ik heb mijn Samsung A50 al twee keer ter reparatie moeten aanbieden en dus naar Teleplan in Zoetermeer moeten opsturen. Na de tweede reparatie (bleek iets met het moederbord te zijn) kwam de telefoon terug met een barst in het glas. Natuurlijk begint er dan een welles nietes spelletje: Teleplan weet nergens van, Post NL ook niet en KPN neemt geen verantwoording. Ik heb deze telefoon pas sinds oktober vorig jaar bij een abonnement en er zit dus zelfs nog garantie op.

Helaas zit ik nog tot februari 2022 vast aan dit mobiele abonnement maar dan is het na 20 jaar klaar met KPN (voorheen Telfort), dank zij de slechte service. Dan maar over naar Ziggo….

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Ook bij Vodafone maak je zulke dingen mee hoor...


Ook bij Vodafone maak je zulke dingen mee hoor...


Dat zal best maar dit gaat om gewoon geen service willen verlenen.


Wacht reactie even af en maak daarop u besluit. Ik hoop dat zij nog iets voor u kunnen doen. Is voor ons een les om vooraf foto's te maken als bewijs.


Goedemiddag @DickBZ en welkom hier op het KPN forum. Dat je zo ontevreden bent over de manier waarop alles is verlopen, betreur ik ten zeerste. Zeker omdat we je na 20 jaar kwijt gaan raken als klant, dat had ik ook liever anders gezien. Voor het opzeggen van je abonnement kun je ons bellen op het gratis nummer 0800 0402 en spreek dan in dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Wat ik je in dit geval nog kan adviseren, is om hierover een klacht in te dienen. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen dan contact met je opnemen en ik hoop voor jou dat zij hierin iets voor je kunnen betekenen. Hoe je een klacht indient, zie je hier. 


Goedemiddag @DickBZ en welkom hier op het KPN forum. Dat je zo ontevreden bent over de manier waarop alles is verlopen, betreur ik ten zeerste. Zeker omdat we je na 20 jaar kwijt gaan raken als klant, dat had ik ook liever anders gezien. Voor het opzeggen van je abonnement kun je ons bellen op het gratis nummer 0800 0402 en spreek dan in dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Wat ik je in dit geval nog kan adviseren, is om hierover een klacht in te dienen. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen dan contact met je opnemen en ik hoop voor jou dat zij hierin iets voor je kunnen betekenen. Hoe je een klacht indient, zie je hier. 


Dank voor je reactie. Ik heb het klachtenformulier ingevuld, ben benieuwd wat hier op terug komt.


Graag gedaan @DickBZ en ik hoop op een voor jou op een positieve uitkomst! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag van je :)


Graag gedaan @DickBZ en ik hoop op een voor jou op een positieve uitkomst! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag van je :)

Nu, 7 dagen verder, nog niets gehoord. Behalve een privé bericht van KPN Webcare of ik tevreden ben met het het gegeven antwoord. Welk antwoord?


Nou KPN, het lijkt erop dat het jullie niets interesseert of je wel of geen service biedt naar je klanten. Nog steeds geen reactie gehad op bovenstaande melding. Dat zegt toch wel genoeg! Wat een naar niet communicerend bedrijf zeg….


Dat is natuurlijk uiterst teleurstellend @DickBZ . Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen (en mij een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) zodat ik eens met je mee kan gaan kijken? Alvast bedankt!


Dat is natuurlijk uiterst teleurstellend @DickBZ . Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen (en mij een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) zodat ik eens met je mee kan gaan kijken? Alvast bedankt!


Ik heb het forumprofiel ingevuld.


Bedankt voor het invullen van je forumprofiel @DickBZ. Ik heb contact gezocht met de afdeling die je klacht in behandeling heeft gehad en zij hebben dit doorgespeeld aan Teleplan. Teleplan zal hierover nog contact met je opnemen. Dat duurt naar mijn idee wel wat langer dan zou moeten alleen kan ik dit proces niet voor je versnellen, het spijt me :(


8 Dagen verder en nog geen reactie van Teleplan ontvangen. Ik wacht af tot het eind van deze maand dan lijkt het mij wel duidelijk dat er geen oplossing komt!

Wel bedankt voor het meedenken @JanZ_


Desondanks toch graag gedaan @DickBZ en bedankt voor de update. Al hadden we beide graag een andere update gezien (dat Teleplan al contact met je had opgenomen).


Helaas totaal geen reactie van Teleplan en/of KPN ontvangen. Jammer KPN!


Internet en TV van KPN opgezegd per 16-03-2021. Tijdens het telefonisch contact kon er opeens van alles geregeld worden, zelfs wat betreft mijn kapotte telefoon, dit wilde ze nog een keer gaan bekijken.

Ik heb hiervoor bedankt en aangegeven dat het sinds oktober vorig jaar nu niet meer hoeft. Wat een nare instelling en serviceverlening KPN!

Opzeggen mobiele telefonie volgt in februari 2022.


Nou dat moet wel een hele opluchting voor je zijn als je zelfs de moeite neemt om dat hier te melden. Veel plezier met je nieuwe provider.


Nou dat moet wel een hele opluchting voor je zijn als je zelfs de moeite neemt om dat hier te melden. Veel plezier met je nieuwe provider.

:joy::joy:


We verwachten nu natuurlijk ook een berichtje wanneer je definitief over bent met de telefoon :nerd:


We verwachten nu natuurlijk ook een berichtje wanneer je definitief over bent met de telefoon :nerd:


Ga ik zeker melden, al was het alleen maar uit leedvermaak :sunglasses:


Topicstarter, ik ben net zo’n klant die na heel veel jaren overstapt naar Ziggo voor thuis en naar Vodafone voor twee privé mobiele abonnementen, en daarnaast ook met een aantal zakelijke abonnementen. Wat een slechte service en zelfs opzeggen gaat lastig. Na opzegg8ng komt men echter wel met alle oplossingen die je daarvoor gevraagd hebt, dan kan het ineens wel. Ik denk dat KPN, volgens de metingen het beste netwerk, ook eens een meting moet doen naar de service.

 


De een komt en een ander gaat en zo blijft het mooi in balans.

Overal is wel wat en niemand is perfect.