Skip to main content

Ik heb op 25-6 een klacht ingediend over mijn mobiele abonnement wat ik op wil zeggen. Telefonisch door gegeven en nog via internet klacht gestuurd. Binnen 10 werkdagen zou er contact worden opgenomen. Niks gehoord. Vorige week weer gebeld hebben ze weer alles genoteerd en door gestuurd zodat ik begin deze week zeker wat zou horen maar tot op heden nog steeds niets gehoord. Wat een super service van kpn, zo ga je niet met klanten om.

Groeten familie Raedts

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @Klassen33, als er een toezegging wordt gedaan dat je terug gebeld zult worden moet dat natuurlijk ook gebeuren. Is dat inmiddels alsnog gelukt, of nog niet? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan heb ik gegevens om voor je te kijken wat ik er over kan zien. Na het invullen kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat het gelukt is.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Klassen33. Is het via een andere weg nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het graag van je.


Hallo Jasper,

Ik heb vorige week maar weer zelf contact opgenomen met kpn voor de vierde keer. De dame aan de telefoon had zo gevonden wat er aan de hand was, maar ze waren vergeten om me hierover terug te bellen. Ik bleek een contract te hebben afgesloten met een telefoon winkel bij ons in de buurt dus niet met Kpn terwijl ik daar wel een abonnement heb. Vond ik een beetje vreemd maar ja. Ik had zelf beter op moeten letten. Kpn kon dus niks voor mij betekenen. Ik vind het wel jammer dat ze hier pas na 6 weken achter kwamen. De dame aan de telefoon heeft me de naam van de telefoonwinkel door gegeven en ik heb toen direct een mail gestuurd. Een dag later kreeg ik de betreffende persoon aan de lijn waar ik het contract mee had afgesloten en ze hadden me inderdaad niet goed geinformeerd over het contract dus kan ik het per 1 augustus opzeggen zonder extra kosten. Het is dus uiteindelijk goed op gelost alleen jammer dat het zolang heeft geduurd


Het proces had wat drempels zo te zien inderdaad @Klassen33, gelukkig is het uiteindelijk wel opgehelderd maar dat had natuurlijk eerder moeten gebeuren. Het had desnoods ook per mail naar je gestuurd kunnen worden, dan wist je ook waar je aan toe was. Maar niets horen is niet zoals het hoort, excuses daarvoor.Â