Skip to main content

Nou fijn dit allemaal te lezen. Ik ben namelijk ook al weken bezig ivm emigratie mijn abonnement op te zeggen. En t lukt blijkbaar de mensen van kpn maar niet om de einddatum te maken. Gewoon de mensen aan het lijntje houden

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt 

 

Dag @Stef139 Waar gaat het precies? Je plaatste je bericht in een ouder topic en tegenwoordig kun je het verzoek tot het beëindigen van je abonnement vanwege emigratie heel eenvoudig online doorgeven. Dit heb je ook gedaan? Heb je ook een bevestiging ontvangen? Als dat allemaal klopt raad ik je aan om de klantenservice te bellen via 0800-0402: daar kan men direct uitzoeken waar het mis gaat.


Hallo bart. Ik heb de afgelopen 6 weken meermaals contact gehad met klantenservice van kpn. Dan wordt steeds gezegd. Dat het wordt geregeld en dat ik een bevestiging krijg via mail. Tot nu toe is er niks gebeurd en email heb ik ook nog niet gezien. Tevens heb ik een aangetekende brief gestuurd met verzoek beindigen abonnement. En ook daarop geen reactie van kpn. 


Dat is natuurlijk heel vervelend, @Stef139 ; het is een eenvoudig proces en het wordt normaliter snel geregeld als alle benodigde documenten binnen zijn. Het kan natuurlijk zijn dat er administratief iets is vastgelopen. De snelste manier om dit te bespreken is wel echt telefonisch, via de klantenservice. Men kan zaken direct nakijken en je direct doorverbinden met de afdeling die dit regelt:dan heb je sneller duidelijkheid.

Ik kan uiteraard via deze weg ook een reminder sturen naar die afdeling, als je dat liever hebt. In dat geval heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?