Skip to main content

Ik heb twee mobiele abonnementen bij KPN en heb al maanden problemen met het bereik: op mijn werk zie ik vaak ‘geen service’ op mijn toestel. Ondanks meerdere pogingen van de technische ondersteuning van KPN lukt het niet om voor beter bereik te zorgen. Hoe kan ik nu beide abonnementen opzeggen (overstappen naar een andere provider) zonder dat ik de resterende maanden van beide abonnementen nog moet betalen aan KPN? Er wordt immers niet geleverd wat ik van KPN mag verwachten.

Hallo @KoenCF88 als je nog binnen je contract zit kun je dat uitsluitend opzeggen door het afkopen van het abonnement door de nog resterende looptijd in 1 keer af te rekenen inclusief waarschijnlijk een boete van €25.

Bovenstaande geldt dus per abonnement.

 


Hoi @KoenCF88, erg vervelend als je steeds problemen met het bereik hebt. Het is in bepaalde gevallen mogelijk om het contract te ontbinden bij problemen met bereik. Hiervoor kun je het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402) voor doorverbinden naar de technische dienst. Zij zijn degenen die de beslissing kunnen maken of dit zo'n geval is. 


Bedankt voor uw reactie @Erik_ . Ik heb zojuist contact gehad en er wordt nu bekeken of mijn abonnementen ontbonden kunnen worden.