Skip to main content
Vraag

Opzegging gedaan op 28-5-2026: wanneer start mijn abonnement bij Odido?

• May 28, 2026
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Ge achtte K.P.N ,

Vandaag mijn abonnement opgezegd vanwege wijzinging algemene voorwaarden en ik vandaag opgezegd, om mijn mobile overeenkomst op 1 juni te beeindiging en bij odido een nieuw abonnement aangegaan met nummer behoud, hoe lang duurt het,voor mijn bestaande mobile nummer uit de lucht is en hoelang duurt nummer portering van k.p.n naar odido.

Heb van odido al simkaart in winkel ontvangen.

Groetjes,

Genet 

Tesfu 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 28, 2026

Hallo ​@Genet Tesfu ,

Er is een opzegtermijn van één maand, dus naar verwachting op 28 juni 2026. Maar deze informatie kun je beter opvragen bij jouw nieuwe provider Odido. Zij regelen de hele overstap van KPN naar Odido. 

Krijg net van odido een schrijven,dat het nummer op 02-06-2026 actief word, en overgenomen word door odido.

Kenmerk: ****

Nummerbehoud is goedgekeurd

Hallo Gen,

Goed nieuws!
Je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider.

Dit is de eerst mogelijke datum.

We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, dat
is 02-06-2026.  Op die dag zetten we je nummer over op je Odido abonnement. Het tijdelijke nummer 

Toch liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud?
Check alle info op odido.nl/nummerbehoud.

Vragen? Stel ze.

We zijn er voor je, maar op deze mail kan je niet rechtstreeks antwoorden. Op odido.nl/service vind je de meeste antwoorden. Stel je vraag bijvoorbeeld aan Izzi, onze chatbot. Of kijk in de Odido App; daar kan je veel zelf regelen. Toch niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact met ons op.

Tot gauw,
Odido

Admin: kenmerk verborgen vanuit privacy overwegingen in het geval dit je klantnummer bevat

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 28, 2026

Opgelost😁

wat een bizarre rare opmerking

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 28, 2026

Het is maar wat je bizar noemt. Bovendien snap ik jouw opmerking niet. Het lijkt mij dat mijn opmerking niet als bizar opgevat kan en moet worden, enkel het constateren van een voldongen feit. Spijkers op laag water zoeken kunnen we allemaal wel. Korte lontjes komen we ook niet veel verder mee ​@Genet Tesfu 

Voor mij is de kous af en zal niet reageren op een eventueel respons.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Vandaag mijn abonnement opgezegd vanwege wijzinging algemene voorwaarden en ik vandaag opgezegd, om mijn mobile overeenkomst op 1 juni te beeindiging en bij odido een nieuw abonnement aangegaan met nummer behoud, hoe lang duurt het,voor mijn bestaande mobile nummer uit de lucht is en hoelang duurt nummer portering van k.p.n naar odido.

Ik zie dat je al bericht hebt gehad dat de portering op 2 juni gebeurt. Je krijgt dan op 2 juni van Odido bericht op het moment dat de portering gedaan is. Vanaf dan werkt je KPN simkaart niet meer en moet je de Odido simkaart gaan gebruiken. Je nummer zal dan gelijk weer werken.