Skip to main content

Ik heb half september 2020 via kpn.com mijn mobiel abonnement opgezegd.

Paar dagen later (16/9) kreeg ik een ontvangstbevestiging.

Daar stond in dat KPN me nog een aantal keer ging proberen te bellen en 14 dagen na de laatste poging mijn aansluiting opgezegd zou worden.

Toen werd het stil.

Ik doe geen zaken via telefoon en ik heb volgens mij wettelijk en ruim op tijd opgezegd, dus die telefoontjes zijn op een ongebruikt telefoon die in een la ligt terecht gekomen.

Nu zie ik dat de facturatie doorloopt ná de einddatum van het contract. 18 dagen in januari 2021 en ik verwacht ook februari 2021 te moeten betalen.

Dat geld wil ik graag terug en nogmaals; daar ga ik niet over bellen of via een openbaar forum discussiëren. De volgende stap zal naar de geschillencommissie zijn met een rekening voor de tijd die me dat kost.

 

Met vriendelijke groet

 

NB contact graag vanaf nu schriftelijk of via mail

@AJM1962 Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat je een ontvangstbevestiging hebt ontvangen, ik kom hier namelijk geen enkele vorm van opzegging tegen. 

Een opzegging kan schriftelijk of er is persoonlijk contact nodig, dit kan via de telefoon of via de chat. Aangezien de telefoon in dit geval geen optie is zou ik willen adviseren hier over te chatten! 

De chat vind je via https://www.kpn.com/service.htm.


Dank Rutger,

dat je reageert.

Ik weet niet of het je rol wel is, maar misschien kun je hiermee KPN helpen mijn opzegging te verwerken:

Â