Skip to main content

Hallo beste KPN,

 

Voor mijn zoon had ik op 6-4-2020 een tijdelijk mobiel nummer met maandelijks opzeggen aangeschaft.

Dit om betere dekking te krijgen in het gebied waar hij woonde. Nu hij is verhuisd, heb ik op zijn verzoek het mobiele nummer bij jullie op 26-11-2020 17:27uur opgezegd online. Hier heb ik netjes een opzeggings-email ontvangen van KPN (Service@KPN.com) op dat tijdstip zoals vernoemd net.

Einde contract heb ik op 31-12-2020 gezet, dus ruimer dan 1 maand opzegtermijn.

 

In de bevestigings-email staat verder dat KPN gaat bellen anoniem, echter onbekende + anonieme nummers neem ik niet op, vanwege telefonisch overlast in het verleden. Verder staat in uw email dat als het na 14 dagen niet lukt dat het abonnement vooralsnog wordt opgezegd, na uw laatste poging.

Dit is dus nog niet gebeurd die bevestiging van de opzegging zwart-op-wit naar mij e-mailen.

 

Nu heb ik net gebeld met KPN op 20-12-2020 en deze zaak besproken. Het voorstel was het per vandaag te gaan opzeggen, omdat de callcenter medewerker mijn opzegging van 26-11-2020 niet kon vinden. Dat zou inhouden dat eind januari 2021 deze abbo zou stoppen, en ik een maand door betaal voor iets wat ik netjes tijdig heb opgezegd. Dat is niet de bedoeling natuurlijk. De KPN medewerker stelde voor dat ik op kantoordagen maar moet bellen, omdat iemand anders wel mogelijk rechten heeft deze email opzegging van 26-11-2020 terug te vinden.

 

Ik ben verbaasd over deze telefonische afhandeling vandaag en zal morgen nogmaals bellen.

KPN is 24/7 bereikbaar en neem dat medewerkers de juiste service kunnen verlenen bij een normale afhandelingsprocedure.

Als we via dit forum dit alles kunnen oplossen stel ik dat ook op prijs.

 

Met vriendelijke groet

Ron

Beste KPN, ik heb zelf weer gebeld. Bevestiging is binnen.

 

Deze thread/topic kan gesloten worden, wie de moderator ook is, user of KPN medewerker.