Skip to main content

Ik ben zeer teleurgesteld in KPN, vele malen gebeld waarin vele beloftes gemaakt zijn. Echter nul

oplossing. Opmerkelijk dat medewerkers nauwelijks de geldende regels kennen. Ik ben al maanden bezig 

met een opzegging voor mijn huidige vrouw oude adres. Aangetekend, telefonisch, enz 

Nu ik mijn vrouw ook wil aanmelden voor haar telefoon bij kpn wordt ik 46 min in de wacht gezet en sluiten

Ik overweeg al mijn contracten op te zeggen. Ben het zat 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @theoantje, welkom op het forum! Een opzegging is over het algemeen niet heel ingewikkeld. Vervelend dat dit dan nu al zo lang loopt. Kun je iets meer toelichting geven wat er aan de hand is? Vul ook je forumprofiel in met de relevante gegevens van het huidige abonnement en het op te zeggen abonnement. Dan kijk ik dit verder na.


Blijkbaar is zeer ingewikkeld van jullie kant. Wij hebben alles correct gedaan, conform de regels. Het probleem is dat van alles wat beloofd wordt niets terechtkomt. Geen terugkoppeling of bericht van ontvangst, wel afschrijvingen. Er is geen contact mogelijk met jullie behalve als er iets nieuws afgesloten kan worden. Al jullie call werkers weten haast niets en beloven alles: niets dus. 

Nu ik een nieuw contract voor mijn vrouw wil combineren met mijn contracten lukt zelfs dat niet echt. 

Dus is ook mijn contracten opzeggen bij kpn nog de enige optie. Goede klanten behoor je te houden en niet weg te jagen. Is persoonlijk benaderen zo moeilijk???

Gr. Een kpn- klant


Ik zie dat je jouw forumprofiel nog niet hebt ingevuld, @theoantje. Dat betekent dat ik op dit moment niets kan nakijken, en ook niets kan doen. Vul alsjeblieft het forumprofiel in, en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Je hebt al wat meer informatie gegeven over gebrekkig contact. Maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Het gaat om het vaste abonnement van jouw vrouw op haar oude adres? Of is het een mobiel abonnement? Wanneer heb je dit voor het eerst aan ons doorgegeven, en per wanneer had het opgezegd moeten worden?

Daarnaast zeg je dat je het nieuwe contract van je vrouw wilt combineren met jouw contracten. Bedoel je dan dat je het wilt combineren voor de Hussel/Compleetvoordelen? Of wil je een nieuwe contract voor je vrouw onder jouw klantnummer hebben?