Skip to main content
Beantwoord

Orderbevestiging

• November 23, 2020
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb mijn abonnement verlengd alleen nog geen orderbevestiging ontvangen. Kan iemand mij daarbij helpen? 

Groetjes Marloes

Beste antwoord door Jose_

Hoi @marloesgreiner:blush:

Top dat je je gegevens al had ingevuld in je profiel! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en dat het is opgehelderd. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• November 23, 2020

De laatste dagen gaat het regelmatig fout met orderbevestigingen. Ik stel voor dag u het profiel invult zodat medewerkers over enkele dagen mee kunnen kijken. Door drukte is het helaas even wachten. Ik kan mij voorstellen dat u die tijd niet wil afwachten. Als u morgenochtend nog geen mailtje hebt gehad, bel dan met 0800-0402 en zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.

Hier kunt u ook morgen kijken hoe het met de bestelling zit.

https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2020

Hoi @marloesgreiner:blush:

Top dat je je gegevens al had ingevuld in je profiel! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en dat het is opgehelderd. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten.