Skip to main content

Hallo als ik een telefoontje krijg? En het abonnement wacht ik gedurende 4 weken en ik weet al dat dit niet normaal is. Je verkoopt een telefoon en je hebt het niet. Hoeveel moet ik wachten?

Hi @WERZAJ, begrijp ik goed dat je een telefoon bij ons hebt besteld maar daar al 4 weken op aan het wachten bent? Of is er iets anders aan de hand?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!


Hallo, mijn nummer zou overgebracht worden van lebara naar KPN met een abonnement 06***, ik heb ook een bestelling voor een telefoon en heb dat ook betaald,  het is al 4 keer verplaatst om bezorgd te worden en heb  nog een berichtje gekregen dat het nog een keer verplaats is..

 

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt @WERZAJ, 

Het toestel dat jij hebt besteld, is pas in de 1e of 2e week van april weer leverbaar, het is voor ons afwachten in welk van deze 2 weken Apple ons van nieuwe voorraad voorziet.

We zouden je nummer overnemen op 29 maart, maar je blijft bij Lebara totdat je het toestel ontvangt, als dat zo ver is gaat je nummer ook over naar KPN!

 


het is beter als je een telefoon koopt, schrijf: sorry maar de telefoon komt over 2 maanden en ik zal het elke week afmaken, nog een week.  het is niet normaal. 


Op het moment dat jij je telefoon besteld hebt, was nog niet duidelijk hoe lang het precies zou gaan duren. We proberen dit wel zo duidelijk mogelijk op de website te vermelden maar aangezien we afhankelijk zijn van de levering vanuit Apple, kunnen we die verwachte leverdatum nooit garanderen. Excuus voor het lange wachten!