Skip to main content

Beste KPN,

Ik lees bovenstaand bericht en ik heb hetzelfde probleem. Ook overgestapt van Telfort naar jullie en het pakket enigszins aangepast. Op de bevestiging die ik per mail heb ontvangen, staat dat het ons 55 euro per maand zou kosten. Maar nu is er 63 euro van onze rekening gegaan. Graag zouden we dit ook gewijzigd zien. 

 

Mvg, Panjer

*admin: afgesplitst

Welkom bij ons op het forum @Panjer. Als het maandbedrag hoger wordt kan ik me voorstellen dat je er raar tegen aan kijkt. Heb je ook op de factuur zelf gekeken waar het verschil vandaan komt? Het zou kunnen zijn dat er over de vorige periode nog een verrekening was van het nieuwe abonnement bijvoorbeeld. Ik heb nog geen gegevens van je, dus het is voor mij nog speculeren. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij 'Persoonlijke opmerkingen’) en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken. Het is ook mogelijk om hierover te bellen, als je dat liever doet. Dat kan via 0800-0402. Dat is de snelste weg voor deze vraag.


Hallo Jasper, 

Ik heb contact opgenomen en kreeg als antwoord dat het komt omdat het over een langere periode zou gaan. Hopelijk is het dus komende maand in orde. Zo niet, dan trek ik weer aan de bel. Sorry voor de late reactie. Hartelijk dank voor je antwoord!