Skip to main content

Hi, ik heb hetzelfde probleem. Ik kom van Telfort en kom er net achter dat ik een KPN abbo heb van 2 jaar. Nu heb ik een wat oudere telefoon en zou nooit een contract van 2 jaar afsluiten. Bizar dat dit gewoon maar kan na overname van Telfort. Ik hoop morgen contact te hebben met de klantenservice hierover want ik heb inmiddels een nieuw abbo aangevraagd bij een andere provider waar ik ook internet afneem. Ik kwam er pas achter nadat mijn aanvraag voor nummerbehoud was afgewezen omdat 'mijn contract bij kpn nog zou lopen'. 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van: KPN mobiele abonnement loopt door, wordt niet automatisch stopgezet

Hallo @Eveline12, welkom bij ons op het forum. Bij de overgang van Telfort mobiel naar KPN mobiel, in januari 2020, zijn alle abonnementen 1-op-1 overgenomen zoals ze bij Telfort waren. Daar hebben wij niets aan veranderd bij de overzetting. Het kan zijn dat er daarna een verlenging is gedaan (van een TFT abonnement naar een Hussel abonnement), dan zou er een nieuwe looptijd gelden. Ik weet niet of dat het geval is, op je forumprofiel zie ik geen gegevens van je staan. Als je nog geen contact hebt gehad met de klantenservice kan je jouw profiel volledig invullen (met aanvullend de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) en hieronder een seintje geven. Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.