Skip to main content

Wil graag mijn oude abbonement inzien ter vergelijking maar dit is op mijn kpn niet meer mogelijk waar zou dit wel kunnen

Hallo @Robert stok ,

Je kunt je dossier opvragen, maar dat moet wel per brief. Het werkt als volgt: 


Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek dien je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
  • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Op pagina 2 van de factuur staat ook precies wat u heeft (of gehad heeft).


Beste @Robert stok, welkom! 

Hallo @Robert stok ,

Je kunt je dossier opvragen, maar dat moet wel per brief. Het werkt als volgt: 


Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek dien je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
  • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Dit klopt! 

Op pagina 2 van de factuur staat ook precies wat u heeft (of gehad heeft).

En dit klopt ook :-)

 

Wat is je eigenlijke vraag? Waarom wil je het weten? Misschien kunnen we je daar verder mee helpen!


Heb pas een nieuw abbonement afgesloten (sym only) en kwam er achter dat ik ook een verzekering had terwijl er niks van op het contract stond 

ben benieuwd of er op mijn vorige contract hier ook iets over opstond of niet zodat ik 2 jaar vrzelering betaald heb waar ik eigenlijk niet om gevraagd heb maar deze blijkbaar automatisch mee verlengd word ook al heb je sim only


Heb pas een nieuw abbonement afgesloten (sym only) en kwam er achter dat ik ook een verzekering had terwijl er niks van op het contract stond 

ben benieuwd of er op mijn vorige contract hier ook iets over opstond of niet zodat ik 2 jaar vrzelering betaald heb waar ik eigenlijk niet om gevraagd heb maar deze blijkbaar automatisch mee verlengd word ook al heb je sim only

Ik kan me voorstellen dat dit 2 verschillende overeenkomsten zijn. Enerzijds het contract, waarmee je o.a. je toestel in de daarvoor gestelde termijn afbetaalt.

Aan de andere kant de telefoonverzekering, omdat de levensduur van de telefoon los staat van een data-contract. Het kan immers zijn dat een telefoon (veel) langer meegaat dan een data-abonnement, of dat men na een jaar een andere telefoon wil. Een telefoonverzekering is dus volgens mij flexibeler dan een data-abonnement en kan daarmee  afhankelijk van moment van opzegging langer of korter duren.

Kpn schrijft daarover het volgende:" Je kunt op elk gewenst moment de verzekering opzeggen. Dit kan je doen via MijnKPN of te bellen naar 0800 0402. De verzekering loopt door tot de laatste dag van de maand waarin is opgezegd."


@Robert stok het klopt helemaal wat Raim zegt! Je verzekering loopt los van je abonnement. Het kan namelijk goed zijn dat je je telefoon wilt blijven verzekeren, terwijl je inmiddels een ander abonnement hebt.Â