Skip to main content

Beste,

Ik heb t/m 2017 verscheidene abonnementen bij Hi/KPN gehad. Van twee van deze abonnementen zou ik graag de bestelbevestigingen, danwel contracten, willen opvragen. Het gaat om 2 abonnementen die in 2013 en 2015 zijn afgesloten. De eerste bij Hi en de tweede bij KPN (als ik het goed heb).

Hoe kan ik deze gegevens in mijn bezit krijgen?

Alvast vriendelijk bedankt.

Hallo @ediwnb 

Je kunt hiervoor je dossier opvragen, maar dat moet wel per brief. Het werkt als volgt: 

 

Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen

In dit verzoek dient je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
  • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

(bron: KPN moderator in eerder topic)


Hallo @ediwnb 

Je kunt hiervoor je dossier opvragen, maar dat moet wel per brief. Het werkt als volgt: 

 

Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen

In dit verzoek dient je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
  • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

(bron: KPN moderator in eerder topic)

Dank! Dit ga ik maar uitvoeren.


Hoi @ediwnb. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @RBxx al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ik ga er vanuit dat je zo snel mogelijk jouw contracten en bestelbevestigingen ontvangt. 


Hoi @ediwnb. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @RBxx al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ik ga er vanuit dat je zo snel mogelijk jouw contracten en bestelbevestigingen ontvangt. 


Ik heb de aanvraag verzonden. Ik zal neem ik aan met bovenstaande brief zowel de abonnementen bij KPN als Hi ontvangen? Of is dat niet zo?


@ediwnb Dat klopt, beide is mogelijk. :relaxed:


@ediwnb Dat klopt, beide is mogelijk. :relaxed:


Beste, ik heb inderdaad gegevens over beide abonnementen ontvangen. Helaas is de informatie wel erg summier. Slechts, start- en einddatum, toestel, en abonnement staan erop. Elke informatie over betaalde bedragen ontbreekt.

Ik zal een nieuwe brief toesturen om ook een kostenspecificatie te krijgen, wel vind ik het niet netjes dat er slechts beperkte informatie wordt gegeven.


Een nieuwe brief zal waarschijnlijk niet helpen. Vanwege de wet op de privacy mag natuurlijk lang niet alles bewaard worden. 


Een nieuwe brief zal waarschijnlijk niet helpen. Vanwege de wet op de privacy mag natuurlijk lang niet alles bewaard worden. 


De financiële bewaarplicht is gewoon 10 jaar. Dit heeft weinig met de privacy wetgeving te maken. Sterker nog, de AVG bepaalt dat ik mijn gegevens in mag zien en op mag vragen. Dit lijkt mij dus geen vrijstelling om mij een 2x5 tabelletje toe te sturen met wat basale gegevens.

Maar goed, ik ga ervanuit dat na mijn tweede brief een kostenspecificatie zal volgen. Mogelijk dat dit niet volgde uit “volledig dossier” wat ik in mijn eerste brief had benoemd.


O ok nou ik ben benieuwd hoe het afloopt.


Ok @ediwnb houd ons aub op de hoogte, goed om te weten als dezelfde vraag weer langs komt.


Reageer