Skip to main content

goeie middag hoe kan ik het beste oude contracten opvragen en kan het ook langer als 5 jaar 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @rvh91 ,

Ja, dat is mogelijk. ook als het meer dan 5 jaar geleden is.

 

Je kunt schriftelijk je hele dossier opvragen. Dan krijg je dus een geschiedenis van elk abonnement en de exacte looptijd. Dat kun je naar het volgende adres sturen:

KPN Mobiel t.a.v. CMU / Team 1
inzake opvragen dossier
Postbus 13500
9700 EG Groningen

De volgende gegevens zijn vereist om het dossier op te vragen:

  • Naam
  • Adres
  • Vast en/of mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs (tip: je kunt gebruik maken van de KopieID app van de Rijksoverheid. Deze app schermt persoonlijke gegevens af)
  • Omdat het document privacygevoelige informatie betreft is er voor deze route gekozen om het hele dossier op te vragen. Binnen 2 weken na ontvangst van je brief ontvang je schriftelijk reactie.

 

  • Het dossier bevat de volgende gegevens:
  • Startdatum van het abonnement
  • Einddatum van het abonnement
  • Naam van het abonnement
  • Bijgeleverde toestel (indien bekend)
  • Looptijd van het abonnement

 


Dag @rvh91, Welkom hier en bedankt voor je vraag. Allereerst moet ik even iets rechtzetten. Wij hebben een bewaartermijn van 5 jaar wat betreft contracten. Ik schat de kans klein dat wij contracten ouder dan 5 jaar in de systemen hebben staan. Afijn, nooit geschoten is altijd mis. 

Als het puur en alleen gaat om de contracten, kan je het beste, zoals Noordzee al aangeeft, schriftelijk een verzoek sturen naar:  KPN Mobiel T.a.v. CMU/team 1 Inzake opvragen dossier Postbus 13500 9700 EG Groningen. 
Dit is alleen mogelijk voor contracten van nieuwe aansluitingen (bewaartermijn 5 jaar) (en voor verlengingen (bewaartermijn 6 maanden))! Een kopie van het contract mag alleen opgevraagd worden door de contractant en verzonden worden naar het contractantadres dat op het contract staat. 


Allereerst moet ik even iets rechtzetten. Wij hebben een bewaartermijn van 5 jaar wat betreft contracten. Ik schat de kans klein dat wij contracten ouder dan 5 jaar in de systemen hebben staan. Afijn, nooit geschoten is altijd mis. 

 

@Lisa 

Ik had im een aantal andere topics gelezen dat er soms nog wel oude contracten aanwezig waren. Maar KPN garandeert inderdaad 5 jaar terug. Alles wat daarvoor lukt, is mooi meegenomen. 


@rvh91 

Heb je al een reactie terug van KPN? Uit nieuwsgierigheid: Zaten daar ook contracten bij van ouder dan vijf jaar?


Reageer