Skip to main content

Hallo,

 

Ik wil graag oude facturen via mail ontvangen van mijn 2 mobiele nummers vanaf 2014 t/m 2019. 

Is dat mogelijk?

 

 

Vul je forum profiel aan met je postcode , huisnummer , de mobiele nummers, klantnummers  in het prive gedeelte dan zien de kpn moderators wie je bent.


Ik zal dat even aanvullen allemaal


Ik heb mijn profiel bijgewerkt met klant en tel nummers. Ik hoor graag of het goed is.

 


Ik heb mijn profiel bijgewerkt met klant en tel nummers. Ik hoor graag of het goed is.

 

Heb je het mail adres ook vermeld waar de facturen naar toe moeten worden gestuurd of het het KPN lukt om deze facturen boven water te krijgen durf ik niet te zeggen  als medeklant 


Hi @OzgurAkyar!

Omdat het hier om wel erg oude facturen gaat, wil ik je aanraden om je dossier op te vragen, dan weet je zeker dat álle factuur boven water worden gehaald :slight_smile:

Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen

In dit verzoek dient je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiele nummers en klantnummers waarop het verzoek betrekking heeft.
    • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
    • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.