Skip to main content

Ik wil de facturen voor mijn mobiele abonnement van dit jaar inzien, maar ik vind alleen de factuur van deze en vorige maand. Waar zijn die van juni, en julie gebleven?

 

Met vriendelijke groet, Ruud

Hallo @Ruud Overdijk , in de nieuwe MijnKPN-app kun je de facturen tot ruim 2 jaar terug zien.

Succes.


Ja maar ik wil niet nog een app op mijn telefoon en ik wil de facturen gewoon kunnen dowloaden op mijn pc.  In de e-mail over mijn factuur die ik maandelijks krijg staat “U vindt een overzicht van al uw facturen en persoonlijke instellingen in MijnKPN. Dit is uw persoonlijke en beveiligde klantomgeving.” In die omgeving vind ik echter alleen de laatste twee facturen. Waar is de rest?


Hallo @Ruud Overdijk , via de pc kan ook, dan moet je even op dat tabje klikken dat onder die 2 of 3 facturen staat, dan zie alle oudere facturen tot maximaal 1 jaar, soms langer, terug.

Succes.

 


Hallo @Ruud Overdijk 

Op de Home-pagina van MijnKPN staan inderdaad alleen de laatste vier facturen. Maar je kan de facturen van 12 maanden bekijken. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Thuis/Mobiel → Bekijk alle facturen


Hallo @JanD, op de pagina met het overzicht van de laatste facturen zie ik geen tabje waarmee ik oudere facturen kan zien. Met behulp van de tip van @RBxx (via Producten → Mobiel) is het me echter wel gelukt de oudere facturen te vinden.

Beiden bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Ruud Overdijk