Skip to main content

Zou ik via dit forum ook twee Telfort facturen van vorig jaar kunnen opvragen zodat ik mijn administratie van vorig jaar compleet kan maken ?

Het gaat om de volgende facturen (Internet Standaard):

14 sept 2020 → 13 okt 2020

14 okt 2020 → 13 nov 2020

mijn email adres is: *************

Bij voorbaat dank!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Joostin. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor je op zoek gaan naar deze facturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hallo @Vikash! Done!

Voor het mobiele nummer zag ik geen invulveld, en wil ik bovendien graag zoveel niet delen om privacy redenen. Alvast bedankt voor de 2 Telfort facturen:

14 sept 2020 → 13 okt 2020

14 okt 2020 → 13 nov 2020


Ik heb zojuist jouw Telfort facturen gemaild. Als je nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag.


Hallo @Vikash 

Ik heb de Telfort facturen niet ontvangen, ook niet uit de spam box gevist ...

Naar welk email adres heb je de facturen opgestuurd?


Het is automatisch naar het contact e-mail (hotmail) adres verstuurd wat bij ons bekend is. Als je deze facturen daar ook niet kan terugvinden, dan hoor ik het graag. Laat je in dat geval het juiste e-mail adres achter in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel?


Het is automatisch naar het contact e-mail (hotmail) adres verstuurd wat bij ons bekend is. Als je deze facturen daar ook niet kan terugvinden, dan hoor ik het graag. Laat je in dat geval het juiste e-mail adres achter in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je de facturen alsnog hebt gevonden of dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!