Skip to main content

ik zou graag mijn oude facturen betreffende telefoonkosten willen opvragen in verband met op te geven telefoonkosten voor de belasting.

Met vriendelijke groet,

C.Wagenvoort

Ik ben vergeten door te geven om welke jaren het betreft. Dat is 2021 en 2022.

Met vriendelijke groet, C. Wagenvoort


Kan allemaal via mijn KPN https://mijn.kpn.com


Hallo @oude facturen bekijken 

Via de MijnKPN app kan je de facturen van de laatste 20 maanden downloaden. Dat is genoeg om alles van 2022 en een groot deel van 2021 te kunnen terugvinden. Alleen het begin van 2021 is over de rand gevallen. Die kan een KPN medewerker echter nog wel opsturen.

Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het klantnummer invult en (bij “Persoonlijke opmerkingen”) het 06-nummer plus de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, kan de moderator voor je op zoek. Houd wel rekening met een paar dagen voordat je een reactie krijgt.

Je kan ook KPN klantenservice bellen op 0800-0402 (gratis).


Mijn gegevens zijn:

*Weggepoetst*

Alvast met  dank en vriendelijke groet,

Conny Wagenvoort

 

Admin: privégegevens verborgen


Hallo Conny,

Je moet je gegevens niet publiekelijk plaatsen. Hier in jouw reactie waren ze voor iedereen zichtbaar. Daarom heeft de Admin ze verwijderd.

Zet ze (Privé) in je → forumprofiel ←(klik), waar alleen KPN medewerkers het kunnen zien.


Hoi @oude facturen bekijken, welkom hier. 

Ik zie dat het geen actief abonnement is. In ieder geval heb ik alle facturen van 2021 en 2022 gestuurd. 


Goedemiddag,

U heeft mij wel de facturen gestuurd , maar op één factuur staat maar  de specificatie van de telefoonnummers.

En om die telefoonnummers gaat het mij.

Met vriendelijke groet,

Conny Wagenvoort

 

***************

 

Admin: privégegevens verborgen


Hallo @oude facturen bekijken , op facturen ouder dan 6 maanden staan geen gebruiksspecificaties. Vanwege de privacy regels (AVG) mag KPN die niet langer bewaren, dus zijn ze verwijderd.

Zoals ik al eerder zei, moeten er geen privégegevens publiekelijk op het forum geplaatst worden. Gebruik de drie puntjes rechtsonder het bericht en dan ‘Bewerk’.

edit: Admin heeft ze al (weer) weggehaald.


Goedemiddag,

 

Ik heb begrepen uit het forum dat het ook mogelijk is dat de gespecificeerde gegevens ook eventueel opgestuurd kunnen worden.

Dat zou heel fijn zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Conny Wagenvoort


Na 6 maanden zijn de gespecificeerde gegevens echt weg. 


Wat ze hierboven aangeven klopt inderdaad. 

Enkel de kosten staan op de facturen. Ik kan de specificaties niet opsturen. :(