Skip to main content

Hi. 
 

ik wil graag kopiefacturen opvragen van een aantal oudere telfort abonnementen factuur uit 2013,2014 en 2015. Hoe kan ik dit doen?

 

bedankt alvast.

 

hakim

???


Hallo en welkom, @Hakim_150! Je wilt graag de facturen van 2013, 2014 en 2015. Doorgaans bewaren wij de facturen niet zo lang, dus ik ben bang dat we deze niet meer kunnen toesturen. Toch wil ik voor je kijken of we deze misschien toch nog hebben. Ik heb dan wel wat meer informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.


Hi Denise,

 

Ik heb het aangevuld. Ik heb nog wel het contract maar heb geen enkel factuur van de mobiele telefoonkosten aangezien deze toen altijd naar Telfort mail zijn gestuurd. Ik ben geen klant meer bij Telfort, maar ben dat wel jaren geweest en het zou fijn zijn als je nog facturen kunt vinden van mobiel. Verder weet ik het klantnummer niet van mobiel, maar wel van Telfort thuis, wellicht heb je hier genoeg aan in combinatie met adres. Hoor het graag en alvast bedankt! 
 

groetjes,

 

Hakim


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Helaas is het me niet gelukt om met deze informatie jouw oude abonnement erbij te pakken. Ik wil nog een poging wagen, maar dan heb ik wel het klantnummer nodig. Deze zou ook op het contract moeten staan.


Ik heb mijn best gedaan, @Hakim_150, maar ik kan het abonnement en de facturen niet terughalen. Het is denk ik toch echt te lang geleden. Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen.


Hi Denise,

 

Kan je mij wel het toenmalige klantnummer  in een privebericht sturen? 


Helaas is het mij niet gelukt om het klantnummer te achterhalen met de informatie die ik had. Ik heb op alle mogelijke manier gezocht, maar ik kan geen oud-abonnement vinden met de gegevens die je mij gegeven hebt, sorry.