Skip to main content

In mijn KPN vind ik facturen tot en met november 2020.

Ik zou graag alle andere facturen ook kunnen vinden. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen.

Normaal krijg ik een PDF bestand in de mail maar deze keer zat er geen PDF ingevoegd.

Alvast bedankt!

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @Niek van Gils, welkom!

Klopt, sinds kort krijg je wel een mailtje om je te laten weten dat er een factuur klaar staat. De factuur wordt echter niet meer in de bijlage meegestuurd. Dit is onlangs gewijzigd in verband met privacy en veiligheid van de gegevens van onze klanten. Je kunt voortaan je facturen opzoeken via MijnKPN, daar kan je ze bekijken tot een jaar terug. Daar zie je ook meteen je gegevens en je abonnement :)

Log je via internet in op MijnKPN of maak je gebruik van de MijnKPN app? Als je ze in de webversie wel ziet, dan kan het helpen om de MijnKPN app opnieuw te installeren. Als je de facturen via de webbrowser ook niet in kunt zien, dan raad ik je aan om jouw producten opnieuw te koppelen. Ontkoppelen kan via de webbrowser versie van MijnKPN, niet via de app. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.


Onlangs heb ik een vraag gesteld. Deze werd beantwoord maar vervolgens blijft mijn probleem aanwezig. Ik weet waar ik mijn facturen moet vinden in mijn kpn maar nu komt het. Ik kan ze maar zien tot november 2020. Ik wil mijn facturen tot heden kunnen blijven zien. Hoe kunnen we dit oplossen want deze heb ik nodig voor de boekhouding.

Ik hoor het graag.

 

Admin: vraag samengevoegd met je bestaande topic


U bent gewoon klant bij KPN maar ziet geen facturen van na november 2020? Bent u toen verhuist ofzo en heeft u op uw nieuwe adres een nieuw abonnement? 


Ik ben nooit verhuisd geweest en heb altijd dit zelfde abbonement gehad. Ik krijg maandelijks ook nog steeds mail dat de factuur er is. Maar voor alsnog zie ik ze niet en worden ze wel afgeschreven


@Niek van Gils We hebben je nieuwe topic met je vorige topic samengevoegd om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden :slight_smile: Het is wel apart dat je dus wel facturen kunt zien, maar tot november 2020. 

Heb je mijn eerdere advies nog gezien en kunnen proberen? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt.

Log je via internet in op MijnKPN of maak je gebruik van de MijnKPN app? Als je ze in de webversie wel ziet, dan kan het helpen om de MijnKPN app opnieuw te installeren. Als je de facturen via de webbrowser ook niet in kunt zien, dan raad ik je aan om jouw producten opnieuw te koppelen. Ontkoppelen kan via de webbrowser versie van MijnKPN, niet via de app. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.

 


Ik heb het ontkoppelt. Nu ontstaat het probleem dat ik steeds een fout melding krijg bij de verificatiecode aanvraag. 

Nu ben ik dus opzoek naar een oplossing daarvoor.

Heeft kpn niet een service lijn die mij door de telefoon snel kan helpen? 

Dit kost me nu zo ontzettend veel tijd terwijl ik hen maandelijks betaal?


@Niek van Gils Dat is waarschijnlijk een stap in de goede richting, maar je bent er nog niet dus. Ja zeker is dat mogelijk. We helpen je met alle plezier via het forum, maar ik kan me voorstellen dat je soms liever meteen antwoord krijgt. Op het forum kan het een paar dagen duren. Je kunt ook gerust contact opnemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld via chat of telefonisch via 0800-0402. Onze collega's helpen je dan meteen verder.