Skip to main content

Ik had een tijdje geleden een nieuw nummer gekregen omdat mijn oude was vervallen. Ik dacht dat ik al mijn accounts had geüpdatet maar nu kom ik er achter dat mijn instagram is gehacked en dat mijn account nog was gekoppeld aan mijn oude nummer. Het nummer is nu bij jullie in werking en ik snap dat u niet zomaar de gegevens van diegene kan doorsturen maar is het mogelijk dat jullie hem/haar een bericht sturen zodat ik mijn account kan terughalen, of met een andere oplossing komen.

Wat vervelend. Heb je zelf al de nieuwe gebruiker van je oude nummer gebeld?

Het was, naar ik vermoed, dan prepaid. Want bij een abonnement vervalt een nummer niet.


Beste Peter, 

Bedankt voor uw reactie. Ja ik heb al geprobeerd te bellen en een appje te sturen maar helaas reageerde hij/zij niet. Het klopt inderdaad dat het een prepaid nummer was. Ik heb instagram ook geprobeerd te contacteren maar het kwam er op neer dat ik de de verificatie code nodig heb.

 

met vriendelijke groet,

Lucas Touma


Hi Lucas, welkom hier. 

Dit is inderdaad enorm balen, maar wij kunnen hierin niets betekenen. Wij gaan niet bemiddelen tussen jou en een van onze klanten voor een derde partij zoals Instagram, vanuit privacy en fraudegevoeligheid alleen al. 

Probeer die persoon nogmaals te bereiken in de hoop dat het zal lukken, mooier dat dit kan ik het helaas niet maken.