Skip to main content

4 juni heb ik bericht gehad dat mijn nieuwe simkaart succesvol is geactiveerd.

Ik heb mijn oude simkaart te vroeg de prullenbak in gedaan. En zit nu al bijna een week zonder te kunnen bellen en of internetten.

De nieuwe sim kaart werkt nog niet. Hoe lang kan dit duren?

 

Met vriendelijke groet,

 

Hallo @Peter bob , was die simkaart niet meer terug te vinden in de prullenbak?

Waarom heb je een nieuwe simkaart? Ben je soms aan het overstappen naar een nieuw abonnement?

 


Inderdaad een nieuw abbonement. Overgestapt vanaf vodafone met nummer behoud
 

 

Hallo @Peter bob , was die simkaart niet meer terug te vinden in de prullenbak?

Waarom heb je een nieuwe simkaart? Ben je soms aan het overstappen naar een nieuw abonnement?

 

 


@Peter bob

Als het goed is, heb je eerder een sms en een e-mail gekregen toen het nummerbehoud was goedgekeurd. Daarin stond ook de datum genoemd waarop de overstap gaat plaatsvinden.

Ik heb ruim 2 weken geleden dezelfde stap gemaakt en alle stappen waren duidelijk aangegeven.


Hi @Peter bob, welkom op het forum. 

Dit hoort zeker niet zo. Heb jij in de bevestiging die je van ons hebt ontvangen ook een datum gekregen waarop het nummer over zou gaan? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer invullen waar het om gaat. Dan kijken we mee. 
 


Ik heb mijn gegevens aangepast. @Alex_P 

Mijn nummer zou worden overgezet  op 27-5-22

 

alvast bedankt


@Peter bob

Als het goed is, heb je eerder een sms en een e-mail gekregen toen het nummerbehoud was goedgekeurd. Daarin stond ook de datum genoemd waarop de overstap gaat plaatsvinden.

Ik heb ruim 2 weken geleden dezelfde stap gemaakt en alle stappen waren duidelijk aangegeven.

Het is ook allemaal duidelijk aangegeven maar het is mij een raadsel waarom mijn abbonement het nog niet doet.


Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat het gaat om het nummer eindigend op 577. Dit nummer wordt op 27 juni overgezet naar ons, het heeft te maken met de maand opzegtermijn bij je huidige provider. De bestelling is bij ons op 27 mei geplaatst, tel daar een maand bij op, dan kom je op 27 juni. 

Voor nu adviseer ik je om contact op te nemen met je huidige provider om een nieuwe simkaart te krijgen tot 27 juni, of je prullenbak doorspitten als het nog niet is opgehaald. Wij kunnen het helaas niet bespoedigen. 🙁