Skip to main content
Beantwoord

Oude zakelijke toestellen retour gestuurd maar dit wordt maar niet verwerkt

• August 31, 2025
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Henk Fortuyn
Nieuwkomer

Na bestelling mobiel zakelijk twee gsm retour gestuurd. Deze worden maar niet verwerkt! Maar wel de de kosten blijven innen.  De betalingen worden uiteraard teruggehaald. Van de week wordt internet bij ons aangesloten deze aanvraag wordt geannuleerd .De service is zeer slecht.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Henk Fortuyn, welkom op de KPN Community voor KPN Consumenten.

Wat jammer om te lezen dat je jouw bestellingen wilt annuleren. Binnen jouw zichttermijn is dat natuurlijk wel jouw goed recht. De tip van ​@huistijger om hiervoor telefonisch contact met de zakelijke klantenservice op te nemen via 0800 0403 is een goede. De Community is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen. En helaas is dit iets waar onze community jou niet bij kan helpen, hoe graag we ook zouden willen. Mijn collega aan de telefoon kan voor jouw uitzoeken waar het mis gaat met de annuleren van de mobiele abonnementen en eventueel de nodige stappen uitzetten om dit verder te onderzoeken als het nodig is.

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2025

Hoi ​@Henk Fortuyn 
Het forum kan je hierbij niet helpen, je kunt het beste een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je terug op een moment dat jou uitkomt.
Of via X of Facebook communiceren met de KPN

Je kunt ook direct bellen met 0800 0402 of het zakelijk gedeelte 0800 0403
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 31, 2025

Beste ​@huistijger zo te lezen is ​@Henk Fortuyn een zakelijke klant dan geldt als telefoonnummer 0800 0403.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2025

Dat staat er ook ​@JanD 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 31, 2025

Dat staat er ook ​@JanD 

Inderdaad, nu lees ik het ook, of heb je dat later er bij gezet?😎

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 31, 2025

Dat staat er ook ​@JanD 

Inderdaad, nu lees ik het ook, of heb je dat later er bij gezet?😎

Nee dan had ik het wel gezegd ​@JanD 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 3, 2025

Hi ​@Henk Fortuyn, welkom op de KPN Community voor KPN Consumenten.

Wat jammer om te lezen dat je jouw bestellingen wilt annuleren. Binnen jouw zichttermijn is dat natuurlijk wel jouw goed recht. De tip van ​@huistijger om hiervoor telefonisch contact met de zakelijke klantenservice op te nemen via 0800 0403 is een goede. De Community is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen. En helaas is dit iets waar onze community jou niet bij kan helpen, hoe graag we ook zouden willen. Mijn collega aan de telefoon kan voor jouw uitzoeken waar het mis gaat met de annuleren van de mobiele abonnementen en eventueel de nodige stappen uitzetten om dit verder te onderzoeken als het nodig is.