Skip to main content

Ik ben twee facturen van 2019 kwijt. KPN, kunt u deze nasturen? Gaat om april en mei2019

Hoi @PienMM en welkom op het forum! Staan de facturen ook niet meer in je MijnKPN of in je e-mail? Zo nee, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Indien het om mobiele facturen gaat, vul dan in plaats van de geboortedatum het 06-nummer waar het om gaat in. Dit kan bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’. Die is alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kijk ik na of ik de facturen kan vinden. 🙂


Wat fijn Sanne, dat je reageert. Ik heb stom genoeg deze twee per ongeluk weggegooid (ook uit recyclebin). Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd in mijn profiel. 

Hoop dat je kunt helpen.

Dank!

Pien


Haha, kan gebeuren! Ik kon alleen een mobiel abonnement vinden, dus ik heb de april en mei 2019 facturen hiervan naar het bij ons bekende e-mail adres toe laten sturen. Hopelijk heb je hiermee alle administratie weer op orde! Zo niet, laat het gerust weten. 🙂


Reageer