Skip to main content

Mijn broer is over zijn bundel gegaan met 140 minuten. Dat is 30 euro armer. Kan hij nu nog een extra bundel van 250min/sms activeren voor 3 euro? Zodat die 140 minuten daar vanaf gaan?

Het raare is dat hij direct gestopt is met bellen nadat hij de sms kreeg dat het op was?
Alleen nog onderling gebeld wat gratis hoort te zijn. Is er een mogelijk om dit te kijken of dit wel werkt?

 

Wou het in een livechat vragen, maar die zie ik nergens meer te vinden.

Hoi Iris, 

Ik kan me voorstellen dat extra verbruikskosten niet fijn zijn. Buiten je bundel betaal je € 0,23 per minuut/sms, zie deze veelgestelde vragen. Als er een extra bundel wordt geactiveerd, is die bundel geldig voor toekomstig verbruik. Verbruik dat eerder al heeft plaatsgevonden, wordt niet uit een later geactiveerde bundel verrekend. 

Er zit altijd wat vertraging in de verwerking van verbruik. Vandaar dat het voor kan komen dat een bericht dat de bundel verbruikt is wat later aankomt. 

Je broer kan via MijnKPN of de MijnKPN App inzien welke voordelen (waar ook Onderling bellen onder valt) hij heeft. Ga daarvoor naar Producten > Bekijk uw voordelen. Als Onderling bellen daar bij staat als voordeel, kan hij gratis onderling bellen met de andere voor KPN Compleet / Hussel aangemelde aansluitingen.  

Ik hoop jou/jullie zo wat meer toelichting te hebben gegeven. 


Reageer