Skip to main content
Beantwoord

over hoeveel ik per maand moet betalen?

• November 11, 2020
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Want klopt iets niet!

Beste antwoord door Niek_

Ben je er inmiddels al uit @Shaymaa, of klopt het nog steeds niet volgens jou? Op kpn.com/factuur vind je meer informatie over je (eerste) factuur. Je vindt hier ook uitleg over waarom sommige facturen hoger zijn dan je had verwacht. Het is vaak zo dat de eerste factuur afwijkt.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• November 11, 2020

Halo @Shaymaa , wat is je concrete vraag of opmerking?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2020

Nou ik heb al mijn eenmalige bedrag betaald, en vandaag werd 133,28 van mijn rekening af gehaald. Terwijl ik elke maand alleen maar 68,50 hoef te betalen, dus mij vraag nu is waarom is de bedrag gestegen?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 12, 2020

Hoi @Shaymaa 
Je betaald altijd vooruit dus de eerste factuur is dus deze maand en de volgende maand, daarna betaal je gewoon elke maand 1 maand vooruit.

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 17, 2020

Ben je er inmiddels al uit @Shaymaa, of klopt het nog steeds niet volgens jou? Op kpn.com/factuur vind je meer informatie over je (eerste) factuur. Je vindt hier ook uitleg over waarom sommige facturen hoger zijn dan je had verwacht. Het is vaak zo dat de eerste factuur afwijkt. Â