Skip to main content

hallo, overal in huis heb ik Wifi , maar mobiel heb ik geen Wifi ,En je wilt niet wat ik allemaal ervoor gedaan heb ,alles wat jullie uitleggen, Dit zou ik heel graag opgelost willen zien,

Bovendien heb ik ook nog een nieuwe simkaart erin gedaan, 

 

gr,Riet klos

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Riet klos, je wilt natuurlijk met alle apparaten gebruik van je wifi maken, ook met je mobiele telefoon. Je hebt al van alles geprobeerd lees ik, maar het is nog niet opgelost. Dat is niet fijn. We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing.

Om je goed te kunnen helpen is alle informatie welkom! Sterker nog, hoe meer informatie je deelt, des te beter ik (en ook andere forumbezoekers) je kunnen helpen. Welke Experia Box en welk merk en type mobiele telefoon heb je? Kan je me ook vertellen wat je allemaal al hebt geprobeerd? Ik ben bijvoorbeeld ook benieuwd naar of je onze Wifi Manager al gebruikt hebt. Deze handige servicetool helpt je om je wifi te controleren en zo goed mogelijk in te stellen. 


Ik ervaar dit zelfde probleem, wat raar is aangezien het het altijd heeft gedaan. En er niks is veranderd in apparaat of omgeving. Heb modem al gereset, telefoon opnieuw opgestart. Netwerk gereset maar niks werkt. Krijg nog steeds melding dat ik geen internet toegang heb. Hoor graag hoe ik dit kan oplossen. Heb huawei p30 als mobiele telefoon.

Mvg Cynthia 


CDW13 ik heb de moed opgegeven zo raar bij KPN een laptop van 7 jaar oud had ik direct verbinding en een Mob van 1 jaar oud !!!!!!!! lukt me niet !!!!!!!(heb zelf geen kpn dit is bij me vriend waar hat niet lukt)

:neutral_face: .


@CDW13 Hi Cynthia, je hebt al verschillende dingen geprobeerd lees ik. Welke Experia Box heb je? Hoe gaat het met de wifi verbinding van andere apparaten thuis? Heb jij de Wifi Manager al doorgelopen om je verbinding te controleren en de wifi zo optimaal mogelijk in te stellen? Er komt altijd een resultaat uit. 

 

@Berr Zwerus-Beltman Het is altijd goed om het aan te kaarten als je ergens tegen aan loopt. In dit geval kan je vriend het beste even contact met onze klantenservice opnemen, of een topic aanmaken, aangezien hij de contractant is. Op een van die manieren kunnen we hem helpen om het op te lossen. Bovenstaand advies, het volgen van de Wifi Manager, is ook alvast iets dat hij kan proberen.