Skip to main content

Hallo,

Ik kan mijn KPN overeenkomst van 2014 niet meer openen in mijn mail. Dan wordt er gevraagd om een wachtwoord die ik niet heb.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Bvd, 

Angela Kleene

 

@AngelaKleene Welkom op het forum. Wat lastig dat je deze overeenkomst niet meer kunt openen. Ik kijk graag even met je mee, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Hallo Rutger,

Heb zo ver ik kon alles ingevuld .

Groetjes Angela


@AngelaKleene Ik kom op basis van je postcode en huisnummer niet direct gegevens tegen. Heb je wellicht een klantnummer van het product waar het om gaat? Of zou het kunnen dat het op een ander adres staat? 

Zo ja, zou je dan dit voor mij in je forumprofiel willen invullen? 


Staat dan waarschijnlijk op oude adres

********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@AngelaKleene Daar kom ik inderdaad wel gegevens op tegen. Om wat voor KPN overeenkomst gaat het precies? 

Zou je in je forumprofiel de naam van de contractant willen vermelden? Daar zijn je gegevens alleen zichtbaar voor KPN medewerkers, als je ze hier plaatst zijn ze zichtbaar voor iedereen. 


@AngelaKleene Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hallo Rutger,

Ik heb alles ingevuld in mijn profiel


@AngelaKleene Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. 

Het wachtwoord dat je moet invullen voor deze documenten is over het algemeen 0000 of je postcode. 

Mocht dit niet lukken dan moet het helaas op een andere manier, ik heb namelijk helaas geen inzicht meer in de contracten van Hi. 

Er zou dan een schriftelijk verzoek gedaan moeten worden om het contract op te vragen. Het adres waar dit naartoe gestuurd mag worden is: 

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen

Hierbij moet dan je naam, adres, klantnummer, een duidelijke omschrijving van het verzoek en een kopie van je legitimatiebewijs bijgevoegd worden. Maak hiervoor gebruik van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.