Skip to main content

Ik heb zojuist een verleng abonnement afgesloten. Unlimited data voor €17,50

In de bevestiging ontvang ik ineens een heel ander bedrag namelijk: €25,-

 

Voor dit bedrag wil ik niet verlengen,  hoe lossen we het op?

Deal is i.c.m. een nieuw toestel.

Hoe heb je dit afgesloten?? Want unlimited voor € 17 50 is wel heel erg goedkoop. Kan bijna niet.


Hallo @Verlengdeal ,

25 euro is (op dit moment) de normale prijs voor unlimited data. (Na de aftrek van Husselkorting) 

17,50 is (op dit moment) de prijs voor 10 GB.

https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only?icid=toptaak6-simonly

 

Je kunt maandelijks jouw abonnement bijstellen. Dus je kunt na één maand al over op 10 GB en dan betaal je dus 17,50 per maand. 

 

Mogelijk heb je via een ander bedrijf jouw abonnement verlengt en heb je daar gekomen voor een tijdelijke korting in plaats van een welkomstkado? In dat geval is het zo dat in de overeenkomst altijd de standaardprijs wordt vermeld zonder kortingen. In de overeenkomst zie je ook geen korting terug van KPN Hussel als je daar in aanmerking voor komt. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden 

(Maar mogelijk moet je daarmee nog een paar dagen wachten.) 


 


Staat hier toch duidelijk, zie screenshot

Hoe kan dit KPN?


Gewoon in mijn kpn overeenkomst afgesloten

Korting ook i.v.m. alles van KPN 


 


Ik heb hier geen verklaring voor. Mogelijk sturen ze jou een speciale verlengdeal. Maar ik kan dat nergens terugvinden voor nieuwe klanten. 

Een moderator kan hier wellicht wat over zeggen.   


Hoi @Verlengdeal, welkom op het forum!

Goed dat je de vraag even komt stellen, wel fijn om duidelijkheid te hebben over het abonnement dat je hebt besteld!

Ik zie inderdaad in jouw screenshots dat de verlengdeal voor jou € 17,50 is voor Unlimited Data.
Je hebt hierbij aangegeven dat je Internet afneemt van KPN of XS4ALL en dus € 7,50 Hussel korting krijgt op je mobiele abonnement. Dat is in de screenshot al van de prijs afgehaald. Vink je aan dat je geen Internet van KPN of XS4ALL afneemt, dan zal je zien dat het abonnement € 25,- per maand kost.

In de bevestiging van je bestelling wordt de Hussel korting niet benoemd. Vandaar dat je daar € 25,- ziet staan en niet € 17,50. De € 7,50 Hussel korting vervalt namelijk wanneer je Internet bij KPN of XS4ALL opzegt.

Is het zo opgehelderd?