Skip to main content

Waneer komen mijn gegevens plus simkaart binnen. Ik ben overgegaan naar kpn

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

 

Wanneer heeft u een bestelling geplaatst?


Op 9 sept bevestiging mail gehad dat sim kaart zou krijgen en van simyo naar kpn ovetgeschreven zou worden


Hi @Bea van t hoog,  welkom op het forum!

Als ik het goed begrijp, heb je op 9 september een abonnement besteld bij KPN en dat we je nummer over gaan nemen van Simyo. Bij zo'n overname, is altijd een opzegtermijn van 1 maand van toepassing, we zullen je nummer dus op z'n vroegst per 9 oktober over kunnen nemen. De datum waarop jouw nummer actie wordt op het KPN netwerk, staat als het goed is ook in de mail vermeld :slight_smile:

De simkaart hoort er ruim op tijd te zijn, als je graag wil dat ik even met je meekijk of alles wel goed staat, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Wij zijn gewoon lid bij de kpn gegevens zijn bekend.


Wij zijn gewoon lid bij de kpn gegevens zijn bekend.

Je bent geen lid, je bent klant. KPN is geen voetbalvereniging maar een commercieel bedrijf.

KPN medewerkers zijn niet helderziend, die weten zo niet wie u bent. Daarom moet u uw profiel invullen.


KPN medewerkers zijn niet helderziend, die weten zo niet wie u bent. Daarom moet u uw profiel invullen.

Ik heb inderdaad geen systeem waar ik ‘Bea van t hoog’ in kan vullen en vervolgens je adres, klantnummer, mobiele nummer en dergelijke tevoorschijn komen :wink:

Daarom nogmaals de vraag om deze gegevens in te vullen in je profiel, via deze link: je profiel


Zou je je gegevens nog in willen vullen @Bea van t hoog,  zodat ik je verder kan helpen? Of is het inmiddels in orde? In dat geval hoor ik het ook graag :relaxed: