Skip to main content
Beantwoord

overgestapt, maar ook financieel?

• December 26, 2020
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Op 11 december ben ik overgestapt naar KPN, met zowel mobiel met nummerbehoud als vast internet en tv. Dat ik met vast internet en tv weg ben bij Ziggo, is van alle kantenĀ  bevestigd. Maar ben ik ook van mijn Vodafone contract af? Ik vind daar niets over in de overdaad aan berichten van KPN. Behalve dan het bericht dat nummerbehoud is goedgekeurd. Had ik zelf moeten opzeggen bij Vodafone?

Ā 

Beste antwoord door PeterG

Als je bericht hebt dat nummerbehoud is goedgekeurd dan is je abonnement bij Vodafone opgezegd.

Echter….

Het abonnement daar kan niet eerder stopgezet (en die bij KPN gestart) dan per einddatum contract Vodafone of na de ƩƩn maand opzegtermijn. Een overstap kan je al zo’n 4 maanden tevoren regelen, maar dan duurt het dus nog 4 maanden voordat Vodafone stopt en je abonnement bij KPN ingaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 26, 2020

Als je bericht hebt dat nummerbehoud is goedgekeurd dan is je abonnement bij Vodafone opgezegd.

Echter….

Het abonnement daar kan niet eerder stopgezet (en die bij KPN gestart) dan per einddatum contract Vodafone of na de ƩƩn maand opzegtermijn. Een overstap kan je al zo’n 4 maanden tevoren regelen, maar dan duurt het dus nog 4 maanden voordat Vodafone stopt en je abonnement bij KPN ingaat.

• Auteur
  • Topper
  • December 26, 2020

Dat is helder Dank voor deĀ  informatie.

Ā 

Ā