Skip to main content

Ik heb vorige maand een mobiele telefoon in de KPN winkel gekocht, en heb daarbij een abonnement afgesloten. Mijn oude abonnement liep bij vodafone (maar was al dikwijls buiten het 2-jarige termijn). Het kon dus allemaal makkelijk overgezet worden. Gister zou het abonnement omgaan. De oude sim was inderdaad ook niet meer actief, maar ik krijg nu via de nieuwe sim nog steeds geen bereik of internet. Ik heb mijn mobiel al met sim herstart, zonder sim herstart, sim opnieuw er in gedaan, noem maar op. Ik kan het echter niet aan de praat krijgen. Ook al de opzet stappen gevolgd (automatische netwerk selectie enzo stond al goed). Enig idee waar dit aan kan liggen? Kan ook niet met mijn mobiel naar de klantenservice bellen aangezien ik nu dus geen bereik heb.

Hallo @Lars S, dat klinkt als een valse start van het abonnement en ik kijk graag even met je mee. Herkent het toestel de simkaart zelf wel, zie je bijvoorbeeld KPN als netwerk bovenin beeld? Je kan even kijken of je met de pagina: Geen mobiel bereik verder komt. Op basis van de gegevens in je profiel lijkt het abonnement actief. Zou je anders ook in het vakje: “Persoonlijke opmerkingen” jouw simkaartnummer kunnen vermelden en mij hier dan even een seintje geven?


Hoi @Remco_ , thanks voor de snelle reactie :) 

Ik heb de stappen op de gelinkte pagina al doorlopen, maar tevergeefs.

Het simkaartnummer heb ik toegevoegd. 

Verder zie ik bovenin mijn scherm geen KPN staan, bij de SIM manager settings zie ik wel “SIM 1; KPN; Unknown number” staan. 


@Lars S Ik heb je een privébericht gestuurd! 


Via privebericht opgelost, had uiteindelijk alleen een nieuw simkaartje nodig.


@Lars S Fijn dat het gelukt is Lars! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens topic als we iets voor je kunnen doen!